Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
de drukte viel echt mee, ik had vandaag niet eens een vipkaart en zat op de eerste rij. Ik ga t morgen helemaal filmen en nog wat foto's maken.
haha zag een t.v voor me bij die tenten en ben volgens mij al wel een paar keer op t.v geweest
Anders had ik het zelf gezien.
sommige hadden echt van dat midifileachtige muziek klonk voor geen meter. Helaas had ik niet zo'n goeie plek als gister dus de film is er wel iets op achteruit gegaan (balken van de tribune zaten soms in de weg)
heb niet zo'n mega telelens als die lui bij de ingang van de bak, helaas. Als de filmpjes erop staan pb ik wel ff.
vorig jaar vond ik t nog helemaal geweldig. Vond dressuurruiters maar watjes, paard hoeft maar iets te doen en me buurvrouw(Zdressuur) zat er voor geen meter meer op. Ik ga slapen, fimpjes komen morgen of zondag(ga morgen weer voor de clinic
) dus weet niet hoe laat ik dan thuis ben.
ik ga zo maar echt slapen. kan haast niet wachten, de clinic zou zeker ook niet met Lingh zijn. Lijkt me wel interessant, hoop dat ik dan weer een plaats vooraan heb dan word de film een stuk beter
Die lui bij de ingang hadden idd lenzen, ik stond er maar bij te kijken, en je hoorde echt continu *klikliklikliklikliklik*