We hadden weer lekker veel pech, de weg was afgesloten, de banden waren zo zacht dat ze opgepompt moesten worden en Splash wilde de trailer niet in. Nou uiteindelijk toch in Montfoort aangekomen. Splashie van de trailer gehaald die dacht nog maar 1 ding GRAS!! Ondertussen zelf kalkoenen in gedraaid. Ondertussen kwam Marlou nog even buurten

Lekker gepoetst, tijdens het poetsen kwam ik tot de ontdekking dat ze een grote buld op der buik had. Ze reageerde er niet op en hij zat achter de singel. Dus toch opgezadeld en naar het losrijterrein. Daar Marlou opgezocht, vroeg nog of ze Margon al had gezien, hoor ik achter me 'heee Anouk' Daar was Margon dus

Nou ja ik weer meer naar voren naar de ringen waar ik moest rijden en toen zagen we dat er niemand kwam. Even geinformeerd want ik zou er nog 2 voor me hebben, maar we konden ertussen. De eerste proef ging heerlijk, wel een paar kleine puntjes waar ik dingen op aan kon merken maar voor de rest was het super (voor mijn gevoel)! Gelijk door naar de tweede proef ook die ging lekker! Iets minder omdat ze de ereronde gingen doen tijdens mijn proef

Na de proeven lekker uitgestapt en verzorgd. Toen naar huis. Splashie op de wei gezet, spullen weer opgeruimd. Net zelf even gedouched. En we gaan over een uur terug voor mijn punten, ben erg benieuwt

[edit] De foto's