Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie15 schreef:Volgens mij zijn er nog geen lijsten, maar ik bedoelde dat ik de 11e moet starten
Melanie15 schreef:De lijsten zijn er, ik moet als 1e. We zijn met zn 4en en ik ben weer de enige met de selecties :S . Dus ik ben zeker van kampioenschappen, maar had toch wel leuker gevonden als er meerdere waren geweest
Javelin schreef:Ik ook. Start de 18e L2. Ook voor mij is het een selectiewedstrijd.
anydale schreef:Javelin schreef:Ik ook. Start de 18e L2. Ook voor mij is het een selectiewedstrijd.
Ik ook in de L2, is m'n eerste keer L2 dan!
gewoonIsa schreef:Ik doe ook mee de 18e in de L2...als het tenminste goed komt met mijn grote teen....want die is zwaar gekneusd
Javelin schreef:gewoonIsa schreef:Ik doe ook mee de 18e in de L2...als het tenminste goed komt met mijn grote teen....want die is zwaar gekneusd
He nog een tegenstander. Sterkte met je teen!!!
Danielle14 schreef:Wel balen dat er in de M-2 niet zoveel meedoen he Melanie? Hou laat moet iedereen?
gewoonIsa schreef:Ik doe ook mee de 18e in de L2...als het tenminste goed komt met mijn grote teen....want die is zwaar gekneusd
moowsy schreef:Hee Daan! Ik doe de 18e mee in de B.
*is best blij dat Danielle nu L1 is..
Je was gewoon te goed.![]()
Vind eigenlijk wel dat de lijsten online moeten komen...
suppie schreef:Ik start de 11de ook. Ik sta nu in de B maar ga het omzetten( als dat nog kan) naar de L1.
XxXx Suppie