28 mei, Hemmen, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Toledo

28 mei, Hemmen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 09:27

28 mei vindt de eerste selectie plaats voor de paarden, wie gaat er nog meer?

db1

Re: 28 mei, Hemmen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 09:39

Hallo, ik doe ook mee. Jij rijdt ook M1 toch, ik ook. Ik zag dat je as zondag ook in Huissen mee doet, daar ben ik ook!

Volgens mij is er dit jaar een sterk deelnemers veld in onze kring in het M1!!

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 10:07

Mmm, Huissen doe ik niet mee, heb de startcoupons terug gekregen... Dus weet niet waar je me hebt zien staan?

En ik doe mee in het Z1 i.p.v. M1, ga het toch gewoon maar proberen, hij gaat namelijk voor het eerst mee.... Krijg het secretariaat van Hemmen helaas niet te pakken om het om te zetten, heb net maar een mailtje gestuurd..

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:13

Jij stond toch eerst in Westervoort bij het M1? Tenminste dat dacht ik te begrijpen uit je post in dat topic. Op dag dat Westervoort werd afgelast was er een bijschrijving op de lijst in Huissen, ook in het M1 naam paard Toledo, ik ging er vanuit dat jij dat was, gezien je bokt naam?! Of ben jij dat niet?

Hemmen vind ik erg vaag, heb ook al gebeld en gemaild voor de starttijden maar geen gehoor.... vraag me af of ze je mailtje wel zien?

Judithranita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:15

Hallo,

In Hemmen doe ik ook mee in de M1 en Huissen ga ik vossie ff lezen!!!!

Ga zo ff de startlijst bekijken van Huissen!!!

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 10:25

Hahahaha, allemaal lekker vaag. Heb net ff gebeld naar Huissen, ik stond op de wachtlijst en kon er nog bij in het M1, geluk bij een ongeluk dat Westervoort afgelast werd. Ik start dus zondag ook in Huissen, maar in Hemmen ga ik Z1 starten.

Tot zondag in Huissen dan, ik heb een grote donkerbruine en hij heet idd Toledo.

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:32

Gelukkig maar dat er nog achter komt dan, wel vaag dat ze niet ff hebben gebeld van Huissen dat je op de lijst staat?!

Zag in je bericht bij westervoort dat je hem nog tussen de bordjes moet houden.... in huissen zijn de ringen helemaal dicht met witte hekjes dat dat probleem is al weer opgelost.

Ik ben te herkennen aan een vos merrie, het is een Jazz en zo gedraagt ze zich ook! Dus al je iemand over het terrein ziet galopperen dan ben ik het. Nee geintje, is de eerste keer M1 voor ons als ze een goede bui heeft kan ze dikke wp lopen maar ja als ze geen zin heeft dan kan het gebeuren dat ze alleen maar op de achterbenen loopt de dansen. Je moet gelijk na mij starten in Huissen dus hopelijk heb je niet al te veel last van me....

Ik zag dat "hubbie" bij je op stal staat, doet ze mee met de selectie's in het M1, wel intressant om te weten want dat is een geduchte concurrente!

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 10:38

"hubbie" staat idd ook bij ons op stal in Driel. Zij doet mee met de selecties in het M1. En ach, gewoon goed rijden en dan komt alles goed toch?
Toledo is een 5 jarige Kigali. Heb hem nog nooit op wedstrijden gestart, dus dit wordt zijn debuut! Hij heeft alleen de halve finale van de PAVO gelopen, voor de rest nog niks, dus ben benieuwd! Hahahaha. Tot zondag! Hopelijk houden we het droog.

Judithranita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:44

Wordt spannend dus in Huissen, ik ga het maar eens even lekker rustig vanaf de kant bekijken haha.

Toledo, ken jij Sandra Kroon? dat paard waar zei vorig jaar 3e mee werd bij de Hippiade in de M1 loopt ook mee in Huissen, maar dan met een andere ruiter!

Ben benieuwd naar de uitslagen!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:46

Hoe heet die stal in Driel? Is er een website van?

Ging jou Pavo Cup deelname net zo "goed" als die van "hubbie" anders blijf ik een eind bij je uit de buurt, dat is mij dan te gevaarlijk met mijn jazzje..... hahahaha. We zien het wel, het zal allemaal wel goed komen lijkt me zo!

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 10:57

Stal Zilverstein, ze hebben geen website.

Mijn PAVO cup deelname ging goed, heb de voorselecties in Exloo gereden en toen mocht hij door naar de halve finale in Ermelo. Dit jaar gaan we het weer proberen.

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 11:00

To Judithranita: ken het paard van Sandra Kroon niet. Ben zelf een tijdje uit de "landelijke wedstrijdsport" geweest omdat ik met een ander paard Prix st. George heb gereden. Ken dus weinig mensen.

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 11:09

[quote="Toledo"]Stal Zilverstein, ze hebben geen website.

Dat is toch de stal van Geraldine? Super accomadatie daar!

Ik ga weer ff aan het werk dit is veel verslavend! Tot zondag.....

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 11:14

Hahahahah, ik ga ook ff verder werken. Tot zondag!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 11:28

Ik ga ook naar Hemmen, voor de selectie in de Z2. Ben benieuwd wie er allemaal meedoen in de Z2!
Ik wil de startlijst!

Twee jaar geleden moest ik daar om half negen starten, heb nog nooit zo vroeg op hoeven staan...

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 11:34

Gaan jullie ook naar Alphen en Heteren, dat zal wel lijkt me zo! Jammer dat het in Alphen maar 1 proef is......

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 11:36

Het Z1 en Z2 zal weer 's ochtends plaatsvinden, dus als je een beetje pech hebt, mag je weer om half 9 de ring in, Venetia... Haha!

Ik ga ook naar Alphen en Heteren natuurlijk, we gaan het gewoon proberen...

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 13:43

Toledo schreef:
Het Z1 en Z2 zal weer 's ochtends plaatsvinden, dus als je een beetje pech hebt, mag je weer om half 9 de ring in, Venetia... Haha!

Ik ga ook naar Alphen en Heteren natuurlijk, we gaan het gewoon proberen...

O god, ik mag mn helpers wel vast gaan voorbereiden! Als het maar niet ook nog regent, zoals de vorige keer..

Ik ga ook naar Alphen en Heteren!

Alphen was vorig jaar niet zo'n succes, mn paard zag zn stalgenootje het parcours wat lager maken en werd daar wat heet van hehe.

Heteren ben ik nog nooit geweest, hoe ziet het er daar uit?

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 14:10

Heteren is goed te rijden, kijk maar op deze site http://www.hofruiters.nl. Over het algemeen is het een rustig concours en er is geen springen dus dat is zowiezo al wat rustiger. Waar ik wel vaak last van heb is dat de wei waar je op moet rijden erg hobbelig is en een een beetje afloopt... Maar verder heb ik er geen negatieve dingen meegemaakt en rijd er altijd wel fijn.

Judithranita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 16:36

Heteren is idd mooi en rustig.

Hee Toledo als je kijkt op melissen.net en dan je naam intoetsen dan zie je foto's van jou en je paard, heb je dat al weleens gezien, foto's van vorig jaar
KWPN dagen.

Equestrian Database aanklikken en dan je naam intoetsen succes.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 19:38

De startlijsten van Hemmen zijn bekend.. Moet ik weer om 9.40 en 10.00 uur. En het is ook nog een stukje rijden.. Ik vind mezelf heel zielig nu....

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 21:28

Hahahaha, ik zag het ja, Venetia, je mag weer vroeg. Ik sta nog bij het M1, hopelijk komen m'n mailtjes door, zodat ik mee kan doen in het Z1 i.p.v. M1.

To Judithranta: de fotos op melissen.net ken ik ja, zijn in Ermelo gemaakt en bij de voorselectie PAVO vorig jaar. Zitten wel leuke bij, heb toen een draffoto gekocht.

Bubbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 14:06

To Vossie: ik ben idd BUBBIE...en sta op stal bij Toledo, maar wie ben jij dan?

Ik doe ook mee in Hemmen, Alphen en Heteren. Is voor mijn paard de eerste keer M1, ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:13

He bubbie, je kent me wel. Heb gelijk met jou z gereden toen je nog met Nebraska reed, ik had toen ook zo'n heet merrietje, iristhia, we zijn toen samen naar de gelderse geweest in het m. Toen ben ik met een donkerbruine gaan dressuren en later gaan springen. Heb je ook vaak bij de AH in Arnhem gezien. En ook weer afgelopen winter in Dodewaard, toen heb jij me je paard laten zien op de video. Ik had toen ook de Jazz bij en die was vreselijk lastig!!! Als je nu nog weet wie ik ben....... dan weet ik het ook niet meer!!

Voor mij is het ook de eerste keer M met dit paard, en ook de eerste keer buiten! Dat zal dus wat worden..... maar ze is tov dodewaard al een heel stuk braver geworden maar ja ze blijft onvoorspelbaar. Ik zie ja as zaterdag wel, ben heel benieuwd hoe jou paard zich ontwikkeld heeft....... maar ja als ie zich gedraagd dan kom je wel door joh! Kwaliteiten zijn aanwezig!

Bubbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 23:13

vossie schreef:
He bubbie, je kent me wel. Heb gelijk met jou z gereden toen je nog met Nebraska reed, ik had toen ook zo'n heet merrietje, iristhia, we zijn toen samen naar de gelderse geweest in het m. Toen ben ik met een donkerbruine gaan dressuren en later gaan springen. Heb je ook vaak bij de AH in Arnhem gezien. En ook weer afgelopen winter in Dodewaard, toen heb jij me je paard laten zien op de video. Ik had toen ook de Jazz bij en die was vreselijk lastig!!! Als je nu nog weet wie ik ben....... dan weet ik het ook niet meer!!

Voor mij is het ook de eerste keer M met dit paard, en ook de eerste keer buiten! Dat zal dus wat worden..... maar ze is tov dodewaard al een heel stuk braver geworden maar ja ze blijft onvoorspelbaar. Ik zie ja as zaterdag wel, ben heel benieuwd hoe jou paard zich ontwikkeld heeft....... maar ja als ie zich gedraagd dan kom je wel door joh! Kwaliteiten zijn aanwezig!

Ik dacht al dat jij het was..... Haha! Jij bent M.W. toch? Zag je al op de startlijst staan met je merrie.....Jouw beestje loopt toch hardstikke fijn?Althans toen ik jou in Dodewaard zag was ze best braaf!

Voor mij is het ook weer de eerste buitenwedstrijd omdat Westervoort is afgezegd. Ben wel benieuwd want ben vorig jaar wel 2 keer buiten gestart maar toen was hij nog hengst. Inmiddels dus niet meer en hoop ik dat ie nu wat minder macho is op concours. Heb hem 4 wedstrijden in de L1 gereden en dat ging best aardig. Thuis loopt hij al wel erg fijn, nu maar hopen dat dat op concours ook wel lukken. Ach als hij maar binnen de bordjes blijft ben ik allang tevreden.

Ik zie je zaterdag! Gezellig om weer eens naar een buiten-kring wedstrijd te gaan en weer een beetje bij te kletsen!