Had nog helemaal niet op het land gereden dus was benieuwt! Eerst heerlijk op mn gemak gepoetst en opgezadeld. Kon op mn gemak los rijden en toch was ik zenuwachtig. Ben ik normaal niet zo erg en was er niet zo blij mee
Ik probeerde zo rustig mogelijk toch los te rijden.
Toen de eerste proef, ik reed de ring binnen en een bom ontplofte
Mevrouw deed der koppie in de lucht en voelde die benen dansen, had weer een echte draver
Ik vond het terrein nogal *** Het was nog erg vochtig en je veerde onwijs mee en er zaten overal gaten enzo. Toch ging het nog wel redelijk op een foutje na. Ik ging doorzitten en moest tussen A en F in galop maar ze wilde al tussen K en A aanspringen dus ik gaf een ophouding en daar was mevrouw het niet mee eens en ging stappen
Toen maar vanuit stap gelijk door gegaloppeerd anders ging ze weer lopen tölten. Was wel aardig tevreden over de proef maar vond het zelf geen winstpunt waard 
Toen was de tweede proef aan de beurt. Er viel er 1 voor mij uit doordat ze geen coupon had, dus we moesten extra snel erin. We rijden die bak in en opeens is ze helemaal ontspannen en loopt ze vrij lekker
Ook dit veld was weer aardig hopeloos maar ze liep nou in elk geval ontspannen. Met hals strekken liep ze even onder me weg maar kon der daarna weer rustig terug nemen!
Toen moesten we 2 uur wachten, mn ouders hadden de stoeltjes uit geklapt en zaten lekker in de zon ik ben er op mn poetskist naast gaan zitten. Splashie stond ondertussen lekker aan het halster te grazen. Op een begeven moment stond ze heerlijk te dutten in de zon
en mevrouw trok zich niks meer aan van alle andere paarden.
Een half uur voor ik moest springen, weer opgezadeld en niet al te lang los gesprongen, was de bedoeling
Toen de springring in, die ook vol gaten zat
. Ze moesten nog ophogen voor de E maar mocht er vast in. En toen hoorde ik het… everlasting love!!! Mn hart sloeg een slag over en ik zat te glunderen op mn paard, voelde me 1 met der en was gewoon even trots op der!!
Toen mochten we van start. 1 goed bocht naar 2 beetje raar, maar goed over 2 door naar 3 en 4. Op 5 de dubbel kwam ze niet helemaal uit maar ging goed toen een bocht naar 6. En ze gaat weer in de stop
Ik lag er bijna naast, zat voor het zadel en iedereen dacht dat ik al half op de grond hing. Maar sta bekend om het er weer opklimmen dus deden we vandaag ook weer
Snel beugels opzoeken, volte rijden en er weer op af. Ze sprong nu wel! Goed over 7 en door naar 8. Ik reed op die dubbel af en ik dacht oliebol die staat wel erg krap. Maar kreeg Splash niet meer terug. Ze schrok zich een hoedje toen ze half onder die 2de landde. Ze vloog er (gelukkig!) langs, en toen kreeg ze de punt van zo’n ijzer vlaggetje in der oog
Weer erop af maar ze was zo van het vlaggetje geschrokken dat ze op de 1ste stopte.
Daarna op het inrijterrein nog 2 sprongetjes gemaakt en ze sprong weer heerlijk, zoals ze in de ring ook deed! Ik baalde nogal maar had het nog warm van het liedje
Der op ons gemak afgezadeld en toen lekker afgesponst. Ik had niet zoveel zin meer in de parade, want ik zou als enige van de vereniging rijden, ik besloot niet te rijden.
We stonden te wachten op de parade want daar zou de prijsuitreiking van de dressuur zijn. Vond het wel weer onwijs gaaf al die paarden zo te zien! De prijsuitreiking moest in tenue ookal zat je niet op je paard, ik dus weer omkleden
We stonden te wachten en prijs 7 Anouk… Meijer. Nee dus haha. Door naar de 2de proef en 7de Anouk de Kok, jaaaaaah toch
Ik kwam naar voren zonder paard en Ben zei ga je er zo ook achteraan rennen. Nou dacht het niet
Ik kwam terug bij mn ouders en de tranen sprongen in mn ogen, was er zo blij mee. Heb de laatste maanden hard gewerkt ervoor en had me er onwijs op verheugd! Na het springen baalde ik nogal maar ben weer trots op mn meisje!!
[edit] Punten vergeten
160 en 161
en.... zelfs 2 zevens voor mn galop met dank aan Harmke (lesgeefmens
)
>> Foto's <<
Laatst bijgewerkt door SplashIsLief op 23-04-05 20:42, in het totaal 2 keer bewerkt