Ik had vandaag wedstrijd in Almere Buiten, Stal Veldboom. En dit was weer mijn eerste wedstrijd na een peesblessure. Mijn laatste was 11 september vorig jaar. Toen was ik voor de eerste keer M1 gestart: 152 en 151. Gewoon niet goed dus. Hij liep op de voorhand en had niet genoeg oprichting.
Maar nu na zo'n lange tijd had ik vandaag dus mijn eigenlijke M1 debuut, tenminste zo beschouwde ik het. Ik was echt zenuwachtig, terwijl ik dat normaal nooit was. We reden maar met zn tweeën, maar diegene had al Z2 gereden en heeft 4paarden ofzo dus ik had geen hoge verwachtingen.
Lekker losgereden, hij showen.

Daarna de tweede proef. Waarschijnlijk duurde het iets te lang want hij was enorm sloom en ook stijf.(Was uitrijdeken vergeten

Toen prijsuitreiking: twee keer eerste met 174 en 159!
Mijn mond viel echt open, had ik nooit verwacht. vooral de tweede proef had ik geen winstpunt verwacht. Die andere had 145 en 150 dus scheelde nogal. Iedereen allemaal complimenten dat het er zo netjes uit zag. Jury kwam nog naar me toe en vond dat ik een hele constante proef had gereden. Dus ben heel blij!