De stal waar ik op sta gaat vanaf 1 mei 2005 beginnen met wedstrijden. Kijk even op
http://www.stalbonami.nl
welke wedstrijden er zijn en wanneer ze zijn,
Greetinx

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VValar schreef:Moet je dan in de berm parkeren?
meisje333 schreef:Ik las het al op marktplaats, hebben jullie ook een tweede binnebak om in de winter in los te rijden? En jullie rijden in de zomer op zand, maar heb je dan bij allebij je proeven dezelfde jury of hebben jullie 2 zandbanen?
VValar schreef:Ik dacht dat jullie parkeerterrein niet al te groot was...
VValar schreef:Hebben jullie dan jullie parkeer ruimte uitgebreid? De laatste keer dat ik er was kon ik me immers niet indenken dat er meer dan 3 á 4 trailers op jullie terrein zouden passen en voldoende laadruimte over zouden houden...
VValar schreef:Ja ik ben op de juiste stal geweest. Ze waren toen al op zoek naar een vereniging (en onze vereniging naar een nieuwe accomodatie) maar die samenwerking is niet doorgezet omdat er wat te doen was om en rond de parkeer gelegenheid. Er was namelijk echt te weinig ruimte voor voldoende trailers, laden en lossen en nog eens de bezoekers.
Jeannette schreef:Mmm, is wel lekker dichtbij voor mij. Kan ik mijn wagentje (zijlader) kwijt bij jullie? Het is erg prettig om met mijn puber tussen de hogere hekken te starten.