Inhoud Paard en Sport

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_VHS_

Inhoud Paard en Sport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 14:02

Kost best wat natuurlijk, elke twee weken een P&S op de mat.
Wat vinden jullie van de inhoud?
En wie leest het wel (helemaal)?

Margon

Re: Inhoud Paard en Sport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 14:08

Ik lees em eigenlijk nooit helemaal dingen die ik wel lees/ bekijk zijn bijvoorbeeld; verslagen van de regio/ nederlandse kampioenschappen! Rondje regio, kort nieuws, intervieuw; de wil om niet te verliezen, techniek en natuurlijk de wedstrijden

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 14:33

Margon dus je leest bijna alles, haha!

Ik lees hem altijd helemaal, en pluis hem daarna nog is uit. Heel leuk blad! Knipoog

krientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 14:40

Ik lees hem wel, vooral de westrijdkalender wordt uitgeplozen en aangekruist, Knipoog maar wij hebben ook de in de strengen en dat vind ik nu een veel beter blad, drie keer zo dik en veel uitgebreidere verslagen. De Hoefslag is nog mooier, maar die heeft mijn zus en zij weigert hem naar mijn huis mee te nemen. Boos!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 14:44

Ik blader hem meestal 1 of 2 keer door, meer niet..

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 15:01

Er staat tegenwoordig bijna nix interessants meer in de P & S..... 'Vroeger' stonden er vaak leuke rijtechnische artikelen in en dat soort dingen, maar tegenwoordig is het om te Huilen

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 15:15

Ik lees meestal alles wel globaal door, behalve artikelen die me niks zeggen (endurance of recreatief oid) Lees ook de Hoefslag, IDS en BIT, dus lees alles vaak al wel een keer of 3-4.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 15:30

Ik lees het wel helemaal eigenlijk...........
Der staan wel leuke dingen in af en toe, maar het is op zich wel een beetje saai.

@Krientje: Maar de IDS is ook op een heel ander gebied bezig.......... Dat is gewoon meer fokkerij. Maar dat is idd ook een veel beter blad.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:53

Ik lees hem eigenlijk ook altijd helemaal..
Maar er zouden we wat leuke artikeltjes in kunnen, sommige korte berichtjes slaan echt nergens op.. Kunnen ze er dan beter ook niet in doen.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:33

Ik krijg hem omdat ik voltigewedstrijden voltigeer. Maar vind het wel stom, voltigeurs krijgen hem ook en daar staat bijna nooit voltige in? Clown

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:36

Ik spit hem altijd wel even door, heb nu ook een abonnement op de hoefslag maar dat vind ik echt helemaal nix!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:37

Ik lees knollen knuffelen en blader hem door om te kijken of er dit keer wel iets leuks in staat, maar dat is toch bijna nooit zo, dus gaat hij meteen de krantebak in.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:40

Ik lees hem eigenlijk ook bijna helemaal door, behalve de dingen die me niet zo intersseren

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:57

ik lees hem altijd helemaal, eerst kregen wij altijd 5 paard en sporten, dus dan lag er eentje bij me bed, eentje in de kamer, eentje in de wc, en eentje bij het bad en die andere had mijn moeder

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:54

Ik blader hem door en kijk vooral naar de wedstrijdkalender (die ook op internet staat!!) Als ik iets tegen kom wat me aanstaat lees ik het door, maar daar houd het voor mij mee op!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:02

Ik lees hem vrijwel helemaal, behalve de advertenties. Maar dat geldt ook voor andere bladen. Knipoog

Wel heb ik mijn voorkeur: ik kijk altijd eerst of er iets over endurance of SGW in staat. Interviews zoals 'De wil om niet te verliezen' lees ik ook graag. En daarna de rest van de artikelen. KNHS-berichten lees ik ook, de wedstrijdkalender alleen als ik de datum van een specifieke wedstrijd wil weten.

Ik zie het als een soort verenigingsblad met achtergrondinformatie. Weet zo even niet wat ik anders zou willen zien, maar van mij mag-ie iig tweewekelijks blijven verschijnen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:15

Ik vind dat er de laatste jaren teveel reclame in het blad is gekomen.

Maar de rubriek ponytalk vind ik wel goed. De wedstrijdkalender is niet uitgebreid genoeg, ik kijk gewoon maar op internet als ik wedstrijden uitzoek.
Rondje regio vind ik wel interessant, en ook goed dat er de laatste jaren meer interesse is voor de B en L combinaties, ipv altijd alleen maar de winnaars van het Z op te noemen.

En naar mijn smaak zou er natuurlijk meer SGW in mogen, maar dat is net zoiets als dat Karin er meer endurance in wil.
Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:15

*edit/ computerfoutje

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:52

Hmmmm, momenteel kom ik niet veel verder dan Knollen Knuffelen; da's het eerste wat ik lees. Clown De rest blader ik even een beetje door. Had laatst toevallig een oude landelijk ruiter in de vingers; daar stond veel meer handige informatie in destijds. Problemen met oplossingen enzo. Tegenwoordig vind ik het een beetje "veel gemekker en weinig wol"

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 00:24

lees alles wat ik interressant vind om te lezen.. Tong uitsteken

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 11:32

ik lees vaak iets waarvan de kop me aanstaat, (bij rondje regio) of n foto ofzo... t ligt er aan wat ik van het ow vind, vaak lees ik m bijna helemaal...

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 14:51

Kijk m snel door, bekijk wedstrijden maar die kijk ik meestal op Internet dat vind ik makkelijker.

Lees wat ik wil lezen en daarna doe ik er niks meer mee. Vind het op zich niet echt een boeiend blad ofzo Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:04

Soms komt de P&S niet eens uit de verpakking Bloos!

Ik vind het geen bijster interessant blad. In het zomerseizoen gebruik ik eigenlijk alleen de wedstrijdkalender. Reglementswijzigingen of uitspraken van de tuchtcommissie lees ik ook vaak nog even.

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:48

ik lees 'm zo af en toe door, en veel plaatjes kijken, hahahha!! Haha!
en verder gebruik ik de P&S vooral voor de concoursen, etc...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:27

Ik vind het echt 10x niets.
Je bent verplicht hem te betalen, maar voor het mennen staat er echt niets in. En áls er wat instaat heb je er nog niets aan, is het allemaal maar half of verkeerd.