Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frunnik schreef:Ja, maar hoe veel mensen kennen überhaupt de regelementen. Zelfs door wedstrijdsecretariaten worden fouten gemaakt omdat ze domweg de regelementen niet kennen.
En hoe vaak worden hier geen vragen gesteld waarvan je het antwoord makkelijk in de regelementen kunt vinden![]()
Ik vind dat iedereen toch wel de regelementen dient te weten hoor, maar ja dat is mijn mening
Bettine schreef:Ik geloof in de laatste uitgave dat er ergens onder een foto stond dat per 1 april in de ponysport alleen nog knopsporen waren toegestaan... >;)
In het stukje ernaast staat, dat alleen stompe sporen toegestaan zijn, maar dat zijn natuurlijk niet per sé knopsporen..
YvonneS schreef:Had vandaag een wedstrijd en ik stond er versteld van hoeveel mensen op het laatste moment nog een goeie cap moesten regelen!!
Vraag me dus serieus af waar de P&S dan eigenlijk wel voor dient....
porscherider schreef:Ik had vorige week een clinic georganiseerd, en had duidelijk vermeld dan men met een ggk veiligheidshelm moest starten. Presteert toch nog één van die mutsen om met een 'gewone' cap aan te komen. "Maar er zit toch een 3-puntssluiting aan?"
CGJ12 schreef:Het wedstrijdregelement praat toch ook niet over een goedgekeurde veiligheidshelm? (zal ik even nakijken)
CGJ12 schreef:Trouwens die foto's van
PATRICK VAN DER MEER en zijn vrouw in de Hoefslag gezien?
Die presteren het om "voor de foto" beide een helm op te zetten............. elk met een KIND van 1,5 en 3,5 jaar bij hun in het zadel !!!!!
Patrick en Sylvia,............ dit grenst aan doodslag.........
En die FNRS getrouwe Hoefslag plaatst zulke foto's nog ook..........
YvonneS schreef:CGJ12 schreef:Trouwens die foto's van
PATRICK VAN DER MEER en zijn vrouw in de Hoefslag gezien?
Die presteren het om "voor de foto" beide een helm op te zetten............. elk met een KIND van 1,5 en 3,5 jaar bij hun in het zadel !!!!!
Patrick en Sylvia,............ dit grenst aan doodslag.........
En die FNRS getrouwe Hoefslag plaatst zulke foto's nog ook..........
Zoo jaa dat zag ik ook! Levensgevaarlijk! Paard hoeft maar te schrikken van de fotgraaf oid en die kids liggen er als eerste af....
rhijnauwen schreef:Bettine schreef:Ik geloof in de laatste uitgave dat er ergens onder een foto stond dat per 1 april in de ponysport alleen nog knopsporen waren toegestaan... >;)
In het stukje ernaast staat, dat alleen stompe sporen toegestaan zijn, maar dat zijn natuurlijk niet per sé knopsporen..
daar heb ik vorige week nog een hele discussie over gehad, er staat nergens dat een pony ruiter alleen knopsporen mag, alleen stompe sporen, lekker verwarrend hoor!
GeJe schreef:Als de nieuwe P&S weer in de bus valt, bekijk ik even die kleine stukjes... als er een leuke foto bij staat, lees ik dat stukje ook nog. De rest blader ik door.... nog even bij de mutaties kijken en hoppa.... bij het oud papier.... zonde eigenlijk, maar kan nou ook niet zeggen dat ik het een bijzonder leuk blad vind.
porscherider schreef:YvonneS schreef:Had vandaag een wedstrijd en ik stond er versteld van hoeveel mensen op het laatste moment nog een goeie cap moesten regelen!!
Vraag me dus serieus af waar de P&S dan eigenlijk wel voor dient....
Ik had vorige week een clinic georganiseerd, en had duidelijk vermeld dan men met een ggk veiligheidshelm moest starten. Presteert toch nog één van die mutsen om met een 'gewone' cap aan te komen. "Maar er zit toch een 3-puntssluiting aan?"