slechte punten worden verzwegen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Savage

slechte punten worden verzwegen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 18:36

Waarom worden hoge punten genoemd en slechte/lage punten verzwegen???om het zo maar te zeggen?
wat vind jij daar van??

want een topamazone die met 1 paard ook bij de junioren enzo gereden heeft had vorige week in de M1 met een jong beestje gestart en haalt daar onder de 130 punten. Dit wordt dan niet vernoemd...is het dan zo erg als je een keer lagere punten haalt?? Alles wordt bijgehouden qua wedstrijd uitslagen,maar is het een keer minder,staat het er ineens niet bij...
Laatst bijgewerkt door Eline op 08-04-05 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Re: slechte punten worden verzwegen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:50

Wat bedoel je nou precies?
Dat je het niet kenbaar maakt op bokt of tegen je vrienden als je laag gereden hebt?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:51

VMR -> WD

Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 18:52

Ineke2 schreef:
Wat bedoel je nou precies?
Dat je het niet kenbaar maakt op bokt of tegen je vrienden als je laag gereden hebt?

nou ik las laatst bij iemand zijn website. hierop stonden alle uitslagen van de gereden wedstrijden,behalve dan die ene wedstrijd waar ik toen ook was.waar ze onder de 130 reed...dit wordt dan verzwegen..
is het dan zo erg als je een keer minder rijdt?
wat vinden jullie daarvan...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:57

Tja als de website er is om bijvb. naamsbekendheid te krijgen o.i.d. dan vind ik het logisch dat je niet de lage punten erbij zet, dan ben je minder aantrekkelijk tot het rijden cq uitbrengen van andersmans paarden.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:03

Wie en waar was dat dan? Op welke site heb je dat gelezen? En tja, iedereen heeft toch weleens een mindere dag? Kan gebeuren hoor.

Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 19:05

sorry ga geen namen noemen. Lips are sealed
ik heb het over punten verzwijgen en gaf een voorbeeld van deze amazone.
ik wil alleen met dit topic vragen wat jullie er van vinden enzo.

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:06

Ineke2 schreef:
Tja als de website er is om bijvb. naamsbekendheid te krijgen o.i.d. dan vind ik het logisch dat je niet de lage punten erbij zet, dan ben je minder aantrekkelijk tot het rijden cq uitbrengen van andersmans paarden.

Ik denk dit ook.. Anders maken ze geen goede indruk..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:17

Ik vind het raar... iedereen heeft wellis zn dag niet! Daar mag je dan ook best voor uit komen vind ik Lachen

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:39

Savage schreef:
Waarom worden hoge punten genoemd en slechte/lage punten verzwegen???om het zo maar te zeggen?
wat vind jij daar van??

want een topamazone die met 1 paard ook bij de junioren enzo gereden heeft had vorige week in de M1 met een jong beestje gestart en haalt daar onder de 130 punten. Dit wordt dan niet vernoemd...is het dan zo erg als je een keer lagere punten haalt?? Alles wordt bijgehouden qua wedstrijd uitslagen,maar is het een keer minder,staat het er ineens niet bij...

Datis idd zo, weetook niet waarom, mijn vriendin stond in het karillon( wijksblad Knipoog ) omdatze eerder al in BN de stem had gestaan omdat ze nederlands kampioen was geworden, en ze was 6e, dat vonden zij en haar lesgeefster niet goed, en hebben zich nog snel ingeschreven voor 2 andere wedstrijden: 2keer 1e, die twee keer 1ewerd wel vermeld, en die 6eplaats niet Verward

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:42

ik zou het er wel gewoon eerlijk bijzetten , iedereen rijd gewoon wel een keertje flink k*t ! En ik ga niet het niet verzwijgen hoor!!

*ook zo erg : mensen die ALTIJD hun paard de schuld geven , het weer de jury het parcour of wat dan ook , maar nooit bij hunzelf kijken*

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:43

Vna mij mag iedereen altijd mn punten weten hoor, boeit me niks of ze nou slecht zijn of goed. Ik zeg altijd maar zo, lage punten zijn leermomenten, goede punten zijn bevestigingen.
En ach tuurlijk baal je als je lekker gereden hebt en laag gescoord hebt, naja sjit happens...

Maar t valt idd wel op dat megascores vaak uitgebreid vermeld worden maar lage maar zelden. Naja ieder zn goed recht vind ik... Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:03

Mijn buurmeisje smst mij ook altijd alleen maar dr goeie punten hoor. Ze had een keer in Almelo gereden en 1 proef had ze toen 174 en de andere 147, ze noemde alleen die 174. Keek ik later op internet bij de uitslagen, zag ik ook die 147 dus staan...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:53

Ik kan me er nooit zo druk om maken...Clown Zeker niet als iemand het voor zijn werk doet(of wil doen) en zo'n uitslag niet op de site zet.

Ik zou er zelf al helemaal niet aan beginnen om alle uitslagen op mijn site te zetten, alleen kampioenschappen enzo. Het boeit toch niemand hoe je met je jonge paard in het L1 gereden hebt Verward
Als iemand fijn kan rijden en je daar je paard aan toevertrouwt dan doe je dat ook wel als die persoon af en toe eens wat minder scoort op concours...Je kan niet altijd je dag hebben, een paard heeft ook weleens een mindere dag en zo zijn er nog ontelbare factoren die meespelen.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 21:02

tja is vaak wel zo, vooral in de paardenwereld zitten veel patsertjes... als t goedgaat rustig nog n paar uur op concours hangen, overal vertellen hoe goed t ging bla bla bla, en als t slecht ging word t paard amper uitgestapt op de vrachtwagen(over dit soort mensen heb ik t) gegooid gewoonweg en er word weggeSCHEURD...
mij boeit t ook nie zoveel, maar van n vriendin van mij weet ik ook dat als je vraagt naar hoe t op concours ging,en ze antwoord heel ontwijkend ging t slecht, en als ze uitgebreuid vertelt had ze n prijs bla bla bla...
zo kan ik t bij zo'n topamazone ook wel begrijpen, dat staat gewoon niet zo netjes, en bij dat soort mensen telt de M1 niet mee....

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 22:48

Soraya92 schreef:
ik zou het er wel gewoon eerlijk bijzetten , iedereen rijd gewoon wel een keertje flink k*t ! En ik ga niet het niet verzwijgen hoor!!

*ook zo erg : mensen die ALTIJD hun paard de schuld geven , het weer de jury het parcour of wat dan ook , maar nooit bij hunzelf kijken*

idd vind ik ook!ieder rijd wel eens niet fijn!kan niet altijd van een leien dakje gaan!!
en ze geven al gauw idd hun paard de schuld! Scheve mond

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 23:17

VInd het niet verzwijgen, kan me goed voorstellen dat je trots bent op goede punten, ik zou ook mn slechte punten niet vermelden.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 01:31

jah dat zie ik ook vaak dat men, het paard, de jury, het weer, de bak en ga zo maar door de schuld geeft... Clown

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 08:33

Idd Patries_kip

Ach ik heb ook wel vaker slechte punten gehad, 129, 135 etc. Maar dat waren alleen maar oefeningen en wedstrijdervaring. Punten waren ook meer dan terecht.

Ik kan me er niet zo druk om maken hoor, om die lage punten. Ja jammer dan, tis leuk als je er 156 hebt. Maar we hebben allemaal weleens een rotdag.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 11:01

Ik snap wat je bedoelt ja, sommige mensen... Maarja, van mij mag iedereen altijd al mn punten weten, ook al zijn ze nog zo laag, meestal kan ik er dan juist omlachen (als ze zo laag zijn)

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 11:05

Melanie15 schreef:
Ik snap wat je bedoelt ja, sommige mensen... Maarja, van mij mag iedereen altijd al mn punten weten, ook al zijn ze nog zo laag, meestal kan ik er dan juist omlachen (als ze zo laag zijn)

Idd. Meestal is het wel geinig, maar ja, het is eenmaal zo.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 14:21

Het boeit me nooit zo veel wat voor punten ik heb. Ook al is het laag, meestal kan ik het wel verklaren waarom het zo laag is. Dan doe ik de keer daarop iets in de voorbereiding anders en dan gaat het beter. Van af en toe lage punten en slechte proeven rijden leer je je voorbereiding verbeteren. Iedereen mag mijn punten altijd weten, geen problemen mee.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:07

Ik vermeldt eigenlijk alle punten. Als je punten gaat verzwijgen ben je niet eerlijk tegen andere vind ik. Zet dat geen punten op je site.

Jollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:19

Ik merk hier op Bokt ook wel dat er meer gepost wordt over goede punten dan over slechte. Maar om nou alleen de goede punten op je website te zetten gaat ook een beetje ver vind ik. Dan hou je toch alleen maar iedereen voor de gek (incl. jezelf, want je wilt de slechte punten dus eigenlijk niet 'zien')
Ik schaam me niet voor slechte punten, iedereen heeft dat toch?
Zet zedaarom dus ook gewoon in m'n onderschrift Haha! (ookal overheersen de slechte punten momenteel Clown )

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 21:36

tja logisch toch... Ik praat en denk ook liever aan/over de proeven die geweldig gingen ipv die die slecht gingen. Ik zou ook niet op een soort van promotie site zetten dat ik 130 punten had gereden. Dat is geen goede reclame en niet slim om te vermelden. Je kunt toch ook beter aan positieve dingen denken of ligt dat nou aan mij? Vooral bij zo'n meisje met een jong paard wat waarschijnlijk wel lopen kan en thuis bevestigd is alleen op wedstrijd gewoon onervaren en niet zo braaf is hoeft ze zich daar niet voor te schamen. Maar ik zou het ook niet op mijn website zetten nee...