Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GeJe schreef:Owh... handig dat ze dat even vertellen? Of heb ik nu weer iets gemist?
Manon schreef:Het heeft wel in de Paard en Sport gestaan dat er nieuwe coupons zouden komen en dat ze groter werden.
Ik ben wel benieuwd hoe ze er dan uitzien, A4 formaat?![]()
CGJ12 schreef:Iedereen kan wel aankomen met eigen bedachte coupons.............
GeJe schreef:Owh... handig dat ze dat even vertellen? Of heb ik nu weer iets gemist?
CGJ12 schreef:Het is eigenlijk te gek voor woorden dat niemand die coupons ooit gezien heeft. De jury's onder ons zelfs niet!
Je schrikt je rot als je komend weekend die dingen voor het eerst onvoorbereid te zien krijgt als jury. Iedereen kan wel aankomen met eigen bedachte coupons.............
kadans16 schreef:Hihi waarom mogen we niet alvast de punten invullen, scheelt de jury ook een hoop werk.![]()
YvonneS schreef:Ach en als er meer ruimte is voor commentaar vind ik het zo verkeerd nog niet. Misschien een goeie hint voor
juryleden die geen commentaar erop zetten![]()
Sjuimpje schreef:Ze zijn wel groot hoor, je moet bijna een origamie cursus volgens om ze lekker in zo'n simpel envelopje te krijgen.