Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elisa2 schreef:Ik rijdt er,met m'n jonge paardje bij de B dressuur..wij rijdt er nog meer?
Elisa2 schreef:leuk nog meer bokkers! hee nextdomino haal maar snel nog wat wintspunten dan heb ik weer een concurrent minder :-b nee grapje haha..ik ga toch voornamelijk om m'n paard ervaring op te laten doen..
Bettine schreef:Elisa2 schreef:leuk nog meer bokkers! hee nextdomino haal maar snel nog wat wintspunten dan heb ik weer een concurrent minder :-b nee grapje haha..ik ga toch voornamelijk om m'n paard ervaring op te laten doen..
Ja, en ik eentje meer
Maar is idd een mooi concours altijd, dat terrein ligt zo mooi met dat kasteel op de achtergrond.
Alleen meestal als ik moet rijden komt er net een muziekkorps voorbij ofzo (heb ik daar nu al 2x gehad)
Elisa2 schreef:ja 5 mei is er dus concour hippique..nationaal springen geloof ik..en tuigpaarden..allemaal kraampjes..en dingetjes..wel leuk en 6 en 7 mei zijn de wedstrijden voor de basisruiters..springen en dressuur..ik weet niet of die op 5 mei ookal zijn..
Elisa2 schreef:ja 5 mei is er dus concour hippique..nationaal springen geloof ik..en tuigpaarden..allemaal kraampjes..en dingetjes..wel leuk en 6 en 7 mei zijn de wedstrijden voor de basisruiters..springen en dressuur..ik weet niet of die op 5 mei ookal zijn..