Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marjolein80 schreef:o nooit geweten....
love_sodera schreef:wij zijn verplicht om met n trui te rijden, daar is n plastron heel lelijk onder, dus ik rijd altijd in mn blousje met opstaande kraag, wel netjes n speldje erop....
k wil nog n leuk zomerblousje hebben... maar mag je in zomertenue ook in n roze blousje rijden?? (die witten schijnen zo door)....
bij de ruitersportzaak hier in de buurt heb je nl hele leuke roze met korte mouwen, en dan wel n wit kraagje....
Citaat:Ik maak de onderkant altijd vast met een veiligheidsspeld, dan blijft ie tenminste zitten
Ellebel schreef:Citaat:Ik maak de onderkant altijd vast met een veiligheidsspeld, dan blijft ie tenminste zitten
Ik ook, heb wel eens gehad dat dat onding onder mijn jasje uit kwam wapperen, da's dus niet handig
Kylan schreef:love_sodera schreef:wij zijn verplicht om met n trui te rijden, daar is n plastron heel lelijk onder, dus ik rijd altijd in mn blousje met opstaande kraag, wel netjes n speldje erop....
k wil nog n leuk zomerblousje hebben... maar mag je in zomertenue ook in n roze blousje rijden?? (die witten schijnen zo door)....
bij de ruitersportzaak hier in de buurt heb je nl hele leuke roze met korte mouwen, en dan wel n wit kraagje....
Dat mag niet, je moet een witte met lange mouwen hebben...