Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayusejuhh schreef:Was het een officiele wedstrijd??
Dan zal ik zeker een klacht in dienen!! want zo iets is gewoon reinse discriminatie!
Ik zou het niet pikken,.. Wat heeft het kleur van het paard in godsnaam mee te maken?
suc 6
Cayusejuhh schreef:Was het een officiele wedstrijd??
Dan zal ik zeker een klacht in dienen!! want zo iets is gewoon reinse discriminatie!
Ik zou het niet pikken,.. Wat heeft het kleur van het paard in godsnaam mee te maken?
suc 6
solarpleure schreef:bij deze wil ik een discussie beginnen...ik rij op 2 paarden een schimmel en een bonte als ik op de bonte wedstrijd wil rijden wordt ik soms niet toegestaan omdat hij bont is als ik me dan voor de 2e keer inschrijf met de schimmel wordt ik wel toegelaten in vind het onzin dat in dressuur de jury bonte paarden soms niet toelaat en soms als ze bont wel toelaten het lagere punten geeft. zelf vind ik wel dat bonte paarden niet de mooiste dresuur paarde zijn maar om ze nou achter te stellen vind ik idioot.
solarpleure schreef:Ja ik vond t ok niet kloppen dat ze het deden, maar ze doen het toch echt hor. Zeker niet allemaal, maar sommige jury's geven lage punten en vriendin van me heeft echt te horen gekregen je paard mag niet meedoen hij voldoet niet aan de kleurcodes kom maar terug als je NORMAAL paard hebt. Ik vind een bont paard ook normaal. Ik vind wel dat een bont paard niet het mooiste dresuur paard is maar om 'm daar voor te weigeren?? dat vind ik echt te gek voor woorden
Dancer_Valou schreef:dat er juryleden zijn die minder punten geven, dat kan! Ieder mens heeft zo zijn voorkeur voor bepaalde paarden en dat zal altijd zo blijven (jurysport). Maar het verhaal over het weigeren van een bonte omdat hij niet aan de kleurcode voldoet, sorry hoor!
Als het echt waar is (ik betwijfel het eerlijk gezegd, het is pas een jaar geleden en je weet al niet meer waar het was), dan is dat natuurlijk te gek voor woorden.
Heb er zelf nog nooit van gehoord....
By the way, er zijn ECHT wel hele mooie bonte dressuurpaarden
Dancer_Valou schreef:
Als het echt waar is (ik betwijfel het eerlijk gezegd, het is pas een jaar geleden en je weet al niet meer waar het was), dan is dat natuurlijk te gek voor woorden.
hunter87 schreef:Ik vind het een beetje broodje aap verhaal erelijk gezegd..
tja sorry hoor maar dit is mij toch echt overkomen afgelopen maand!