Wie gaan er allemaal naar Eersel toe? Ik in ieder geval wel. Ik start
in het Z1 met Kadans als 9de (en laatste) van de 2de groep.
om ongeveer 17.05 uur en 17.35 uur.
Laat even weten of je ook start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knightloekie schreef:ik sta op de reservelijst.. Dus mensen meld je af in het B![]()
riskjuhruled schreef:knightloekie schreef:ik sta op de reservelijst.. Dus mensen meld je af in het B![]()
haha nee nee ik meld me ni af, haha hoop dat er afmelden dan kan ik tegen een bokker rijdenwel vroeg s`morgens pfoe dan zit ik met zoon slaapkop op riskje!
goldwing schreef:kom op bokkers ik weet dat er meer ingeschreven staan
knightloekie schreef:goldwing schreef:kom op bokkers ik weet dat er meer ingeschreven staan
ik wil heeeel graag ingeschreven staan
knightloekie schreef:
als ik mee kan rijden (wat ik erg hoop) dan tuuter ik wel naar je als ik voorbij kom draven
goldwing schreef:Ik ben niet om te kopen EuHHHH Koffie ja lekker
nee zonder gekheid ik heb nog steeds geen plaats Knightloekie maar blijf het voor jou ook nog steeds hopen
Het is alleen een rot klasse wat afmelders betreft het zijn veel eigen leden en als het geen lid van ons is weten ze nog niet dat als ze niet op komen dagen zonder dat ze afmelden dat ze dan gewoon een jaar op de zwarte lijst staan
De B is een klasse met late afmelders
Zaterdag als ze de paarden gaan poetsen en merken dat hij niet helemaal lekker loopt dan gaan ze pas afmelden.
Dat is iets anders dan in de Z1 want die hebben gisteren spontaan achter elkaar afgemeld waar ik dus nog wel twee plaatsen over heb want daar had ik natuurlijk geen reserves voor die graag willen rijden
Knightloekie het is nog geen zondag morgen er kan nog van alles gebeuren