Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lekker mee naar de bossen! 
Emeraldo schreef:Dat is voor mij een normaal wedstrijd ritme
2 janurari wedstrijd gehad, en dan weer op 19 februari, dus daar zit wel wat tijd tussen.
Ik denk dat de paarden het wel een keer fijn vinden, eventjes uit het wedstrijd ritme!
Jou paardjes hebben goed hun best gedaan de laatste tijdLekker mee naar de bossen!
!

Ook als het slecht weer is is het wel fijn, dan sla ik gewoon een keer over als het stormt&waait.
een wedstrijd vind ik echt een leuke uitdaging om te laten zien wat je kan en dat al je trainingswerk niet voor niets is geweest!
Voordat ie daar over heen was waren we al weer in de tweede week van januari.Toen langzaamaan opgebouwd ook omdat ie nog steeds last had van de plekken waar te veel vocht had gezeten.En toen zijn we drie weken geleden weer op wedstrijd gegaan. En we hadden een wp

, heb ik sowieso 3 maanden niet kunnen rijden en daarna ben ik gewoon weer rustig gaan opbouwen.
) maar nu die Z loopt, gaat ze sowieso niet zo vaak meer mee, dat wordt anders te veel.