Ik heb meestal de dag voor de wedstrijd les (vrijdags) dus dan word ze extra hard aan t werk gezet. Dat levert vaak wel voordeel op bij de wedstrijd, dan is ze iets makkelijker en soepeler.
Als ik zondags wedstrijd heb is t maar net waar ik zaterdags zin en tijd voor heb. Als ik nog even wil trainen moet ik 's ochtends voor de lessen beginnen in de binnenbak zijn en dat is van 8 tot 9. Aangezien ik t door de week vaak druk heb en zondag's ook altijd vroeg uit mn nest ben (les of wedstrijd) wil ik zaterdags wel es uitslapen. Dus dan word het een buitenritje of lekker vrij.
De week voor de wedstrijd oefen ik altijd onderdelen uit de proef en de proef zelf aangezien ik die meestal uit mn hoofd rij. Longeren heb ik lang geleden al opgegeven. Dat is niet aan haar besteed. (En eigenlijk ook niet aan mij, als ik me er eens goed voor in zette lukte het best, maar ik heb er t geduld niet voor
)
En op de wedstrijddag zelf doe ik niks anders dan inrijden voor de proef. Als ze in een goeie bui is een klein half uurtje en als ze weer eens de typische merrie uithangt ongeveer een uur.
En maandags is altijd haar vaste vrije dag.