Wouter24 schreef:en sponsoring is belastingtechnisch gezien wel redelijk interessant,
Maar even concreet. Hoe interessant is het nu voor een bedrijf om te gaan sponsoren?
Wie kent de feiten, regeltjes en getallen?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wouter24 schreef:en sponsoring is belastingtechnisch gezien wel redelijk interessant,
Aimee schreef:Zeker niet zó interessant dat elke B-ruiter ineens kan gaan hopen op sponsoring....
Aimee schreef:Zo heel veel mensen rijden er niet ZZ en daarvan komen er nog veel minder op bokt....
Aimee schreef:En van die personen die er zijn is over het algemeen wel bekend dat ze op een ander dan basisniveau bezig zijn.
Bovendien snap ik eigenlijk niet zo goed waarom je hierover doorgaat, mijn bericht was namelijk héél anders bedoeld.
oot123 schreef:Ons idee is in eerste instantie om de kür op muziek te promoten om zo tot meer wedstrijden te komen. Meer wedstrijden betekend meer küren dus ook meer opdrachten.![]()
Jippie schreef:oot123 schreef:Ons idee is in eerste instantie om de kür op muziek te promoten om zo tot meer wedstrijden te komen. Meer wedstrijden betekend meer küren dus ook meer opdrachten.![]()
Daar heb je al een hele goede motivatie. De belastingdienst zal ook vast niet zo moeilijk gaan doen wanneer je via je bedrijf redelijk wat geld uitgeeft aan sonsoring. Jouw klanten zitten nl. ook in diezelfde branche.
Mijn man heeft ook een eigen bedrijf. Dat heeft werkelijk niets met paarden te maken. Ik denk dat de belastingdienst toch wel een beetje moeilijk gaat doen wanneer hij per jaar 20 dekjes, 2 dekens en mijn startgeld gaat bekostigen op naam van zijn bedrijf. Ik denk dat hij bij 2 dekjes en 1 deken dat al behoorlijk moet kunnen motiveren.
Dus hoe interessant is dat sponsoren nu? Ik kan niet zo veel argumenten bedenken waarom het sponsoren van paardensport voor Eurocommerce nu zo vreselijk interessant is
oot123 schreef:Zolang je maar redelijk blijft en alles kunt uitleggen en onderbouwen mag er een hoop.
Wat is de doelgroep of de bedrijfstak van het bedrijf eurocommerce dan?