Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kitty schreef:Wanneer je (binnen een bepaalde periode?) zowel Z dressuur als Z springen (als Z SGW?) behaald hebt, krijg je de ruiterster.
Odie schreef:Als je met 3 paarden in het M1 ben begonnen en tot aan Z2+10 heb gereden kun je er 1 aanvragen
of als je met 5 paarden in het M1 ben begonnen en die allemaal tot en met Z1+5 heb gereden.
en op hoeveel zit je al?
wendygirl schreef:En dat moet je dan niet binnen een bepaalde tijd doen ofzo?
Lijkt wel een weddenschap.
Wat heb je aan zo`n ruiterster dan?
Ik had er eerlijk gezegt nog nooit van gehoord.
Tulandro schreef:Kijk, ik hoorde daar vandaag ook al mensen over praten, en ik wist ook niet dat het bestond. De bewering was dat mensen op de kampioenschappen met zo'n ster veel hogere punten behaalden.
Barbara_m schreef:Tulandro schreef:Kijk, ik hoorde daar vandaag ook al mensen over praten, en ik wist ook niet dat het bestond. De bewering was dat mensen op de kampioenschappen met zo'n ster veel hogere punten behaalden.
Die bewering vind ik echt onwijs onzinnig!
Sammie schreef:Hoezo? Staat er met koeieletters op de coupon: Ruiterster, waag het eens om geen WP te geven.
Odie schreef:Als je met 3 paarden in het M1 ben begonnen en tot aan Z2+10 heb gereden kun je er 1 aanvragen
of als je met 5 paarden in het M1 ben begonnen en die allemaal tot en met Z1+5 heb gereden.
en op hoeveel zit je al?
Zep schreef:Hij is nog lelijk ook, de ruiterster.
Geen porum, zo'n ding op je jas.
Sammie schreef:Hoezo? Staat er met koeieletters op de coupon: Ruiterster, waag het eens om geen WP te geven.
lindaB schreef:Odie schreef:Gaat deze regel ook op als je het deels met pony`s en deels met paarden voor elkaar krijgt? (dus: 2 pony`s van zadelmak tot Z2+10 & 1 paard van zadelmak tot Z2+10)
en op hoeveel zit je al?