Amaletto DVB dood

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_m

Amaletto DVB dood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 19:25

Uit betrouwbare bron heb ik vandaag vernomen dat Amaletto, het paard waarmee Coby van Baalen nog op Jumping Amsterdam reed, gisteren is overleden. Dit is vast een domper voor haar, en eigenaresse Elisa Swanenberg.

CGJ12

Re: Amaletto DVB dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:56

Zooooooo ..... ???

Post je even de details als je meer weet?

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:27

Wow!

Mijn innige deelneming moesten ze dit lezen!

xxx

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:37

Jezus echt waar?!

Wat vreselijk zonde! Sterkte voor alle mensen die erbij betrokken waren!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:41

Zo das poedersuiker!

Das wel heel verrassend zeg. Was juist een toekomstpaard voor beiden!

Sterkte voor allen.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:12

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:18

Euhm, die elisa swanenberg!! Ze deed mee aan het BNN programma het elftal, heel toevallig zag ik de aflevering waar ze haar volgden bij Coby. Dat kind heeft gewoon 3 paarden en een vrachtwagen en ze is nog geen 20!!!! Dat paard waar Marrigje mee rijd is ook van haar en amaletto dan en die zwarte waar ze zelf mee rijd.
In dat programma lieten ze ook wel zien wat voor bedrijf haar paps had, die heeft een of ander mega bedrijf in de staalsector!!

Maar succes is niet te koop.....

T is dr gegund hoor, daar niet van maar ik vraag me af hoe gezond dit is voor dat meisje.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:26

Wat zonde zeg...

Ik heb die Elisa een paar keer gezien. Degene bij wie ik op stal heb gereden heeft ook een tijd daar (Stal Swanenberg) de training van de paarden voor zich genomen. Dat meisje krijgt gewoon echt alles wat d'r hartje begeert Knipoog. Wat dat betreft is succes wel te koop, zij het natuurlijk tot op bepaalde hoogte. Ze heeft zo weer een ander onder d'r kont. Dat betekent niet dat het nu minder erg is ofzo, het is en blijft zonde en zo'n plotseling verlies komt zowiezo hard aan.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 22:08

Klopt, er staat nog niets op site. Ik heb het van iemand gehoord die op DVB staat met haar pony. Er was een pard van Elisa dood, en het was niet Akatschi. Verder stond alleen Amaletto op stal (die in eigendom is van Elisa). Wel heel rot om zoiets mee te maken. Ookal vinden sommige mensen haar verwend, ze heeft er toch heeel veel voor over om mee te draaien bij de YR. Ze had dit met haar talent ook zonder zo'n duur paard heus wel bereikt.

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 22:12

Nee zeg?! Dat is wel helemaal onverwacht...

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:00

YvonneS schreef:
Maar succes is niet te koop.....

In dit geval is ze namelijk wel al een eind op weg.........
Op één paard komt het niet aan.

GeaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:07

Barbara_m schreef:
Er was een pard van Elisa dood, en het was niet Akatschi. Verder stond alleen Amaletto op stal (die in eigendom is van Elisa).

Ook Pandor waar Marrigje op rijdt bij de junioren is van Elisa en staat ook bij DVB. Dus hoe weet je zo zeker dat het om Amaletto gaat?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:31

GeaB schreef:
Ook Pandor waar Marrigje op rijdt bij de junioren is van Elisa en staat ook bij DVB. Dus hoe weet je zo zeker dat het om Amaletto gaat?

Ik zal het wel weer mishebben, maar die Pandor was toch van Karin Swart.... (of geweest?)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:39

CGJ12 schreef:
GeaB schreef:

Ik zal het wel weer mishebben, maar die Pandor was toch van Karin Swart.... (of geweest?)

geweest Lachen

en ik vind elisa een aardige meid! Ja

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:50

Triest voor dr.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:50

Ik dacht idd ook dat Pandor ook van Elisa was. Waarom rijd ze deze paarden eigenlijk niet zelf?????

Er staat nog steeds niks op de site....

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:51

Pandor is ook van Elisa.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:55

Ja dacht ik ook. Lijkt me echt niks mooier dat als je er het geld toch voor hebt om lekker zelf je eigen paarden te rijden. Misschien doet ze het wel in ruil voor elke dag les.... Tong uitsteken

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:56

Citaat:
Pandor DVB is goed opgeleid door dressuuramazone Karin Swart. Enige tijd geleden verkocht zij de ruin aan Elisa Swanenberg.

Zo, nu weten we het echt zeker! Tong uitsteken

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:02

Idocus onder de reet vandaan getrokken, net als Ferro. Hebben ze daar nog steeds niet geleerd dat je beter kan investeren in eigen paarden Verward

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:57

Magique schreef:
Idocus onder de reet vandaan getrokken, net als Ferro. Hebben ze daar nog steeds niet geleerd dat je beter kan investeren in eigen paarden Verward

Nou idd!! Hebben ze uberhaupt paarden van hunzelf???

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 14:02

Die pasternak en pasteur zijn van ze zelf dacht ik. En dan nog een paar jonge paarden Momenteel hebben ze het niet ze het niet ontzettend slecht toch qua paarden? Coby met Pasternak en Kigali, Marlies met Roman Nature en Laurentianer. En dan Riant en Radar nog. Wel onverwacht gestorven dan lijkt me, altijd een klap ja.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 14:47

Hé, ik heb een vraagje. Zit die Elisa helemaal in de paarden? Is dat eigenlijk ook haar werk? Ik denk dat zij die paarden niet allemaal kan rijden, omdat ze (misschien) gewoonweg geen tijd ervoor heeft en anderen de kans geeft om erop te kunnen rijden, dat is tenminste wat ik denk Party!!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 15:33

tja werk... Als ik het goed begrepen heb heeft haar vader veel geld. En heeft een manege gekocht voor zijn dochter. Wat ze daar heeft staan voor paarden weet ik niet. De bekendste drie staan bij van Baalen. Amaletto word door Coby gereden in de Lichte Tour, Pandor door Marrigje bij de Junioren en Akatschi word door Coby en haarzelf gereden, Elisa rijd er wedstrijden bij de Young Riders mee. Kwestie van prioriteiten stellen lijkt me of ze die paarden zelf rijd of dat een ander het doet, en wat ze zelf wil natuurlijk. Het lijkt me niet dat ze het te druk heeft met stallen uitmesten ofzo. De makkelijkste manier om snel succes te hebben is denk ik de manier waarop zij het doet. Het is maar net waar je voor kiest. Als je de middelen hebt het zo te doen waarom niet? Zolang ze er zelf blij mee is.

Niene90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 15:49

Ze krijgt zeker weten niet alles!!! Ze heeft gewoon talent!!! En als je talent hebt, en de aandacht krijgt, wat doe je dan??? Dan ga je ervoor!!! Maar er staat nog niets op de site van Coby van Baalen... vraag me af op het wel waar is...
Kisz Niene