Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naadje24 schreef:hmm.zit dus te duppen of ik het afwacht of een mailtje ga sturen...
komt zo zeurerig over denk ik dan weer
Scum schreef:Ik heb ze 1,5 week geleden besteld (ben nu zelfs door mijn reservecoupons heen), maar ook geen bevestigingsmail gekregen. Ergens wist ik wel dat het fout zou gaan...
cornelie schreef:Aha, ik zit ook al een paar weken te wachten. Maar inderdaad geen bevestigingsmail gehad. Ga het nog maar eens proberen.
patos schreef:Kun je zo je startcoupons buiten het wedstrijdsecretariaat van je club om bestellen? Dat zou erg handig zijn!
frunnik schreef:patos schreef:Kun je zo je startcoupons buiten het wedstrijdsecretariaat van je club om bestellen? Dat zou erg handig zijn!
dat vroeg ik mij dus ook af, omdat ze nu naar je vereniging vragen enzo. Krijg ik ze nou gewoon thuis gestuurd of moet ik weer achter de vereniging aan.
diegomarije schreef:Ik kreeg ze de vorige keer vanuit het KNHS gewoon naar huis gestuurd hoor....Ik heb afgelopen dagen ook al 2 keer geprobeerd te bestellen, maar krijg steeds geen bevestigingsmail. Ik ben alleen bang dat ik als ik nu weer ga bestellen, ik wel heeeel veel startcoupons thuis krijg gestuurd....
diegomarije schreef:Oke, ik heb ook even gebeldZe hielpen me trouwens wel keurig, ze heeft even nagekeken of ze besteld waren en dat zijn ze dus wel.....
![]()
Kortom ik krijg nu 2 keer 3 setjes startcouponsen geen bevestigingsmail......