Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Honanc schreef:Wie weet waar je in Zuid Holland, Noord Brabant of Utrecht een Z1 Kur op muziek kan rijden in april/mei of juni???
Zusje schreef:Waarschijnlijk concour Agterberg in Groenekan!
Pannie schreef:26 maart in loon op zand (vlakbij tilburg) is op zaterdag avond
prakkie schreef:Ik rij iig bij Lisse en bij Marcoix mee met Prakkie
Wel een stukkie rijden, maar ik vind het erg leuk om nog een paar keer mijn kur te rijden, voordat ik niet meer mag...![]()
Wie rijden er nog meer mee/ gaan kijken??
Tazz schreef:Mag ik het hier bekend maken Olaf?
oot123 schreef:Tazz schreef:Mag ik het hier bekend maken Olaf?
Jij mag alles bekend maken wat je maar wilt!
Tazz schreef:Het is nog even ver weg maar er komt ook een kür op muziek in Maasdijk! Op 27/28 augustus.
Uitleg over de wedstrijd:
27-8 selectiedag alle klasses rijden 2 proeven, de beste 5 combinaties van elke klasse gereden over 2 proeven mogen door naar 28-8.
28-8 de klasses b t/m m rijden wederom 2 proeven en worden daar ook over geplaatst. Er zijn aantrekkelijke geldprijzen te winnen voor deze klasses.
De klasse Z1 en Z2 rijden een kür op muziek waarbij ik trots mag vermelden dat de hoofdprijs voor de klasse Z2 een geheel op maat gemaakte kür is gesponsord door Oot-Productions!!!
Ook zal Oot-Productions een interresante clinic geven i.s.m. de Lichte Tour amazone Jacobien Dijkshoorn en de Grand-Prix ruiter Sander Marijnissen
Tazz schreef:Het is nog even ver weg maar er komt ook een kür op muziek in Maasdijk! Op 27/28 augustus.
Uitleg over de wedstrijd:
27-8 selectiedag alle klasses rijden 2 proeven, de beste 5 combinaties van elke klasse gereden over 2 proeven mogen door naar 28-8.
28-8 de klasses b t/m m rijden wederom 2 proeven en worden daar ook over geplaatst. Er zijn aantrekkelijke geldprijzen te winnen voor deze klasses.
De klasse Z1 en Z2 rijden een kür op muziek waarbij ik trots mag vermelden dat de hoofdprijs voor de klasse Z2 een geheel op maat gemaakte kür is gesponsord door Oot-Productions!!!
Ook zal Oot-Productions een interresante clinic geven i.s.m. de Lichte Tour amazone Jacobien Dijkshoorn en de Grand-Prix ruiter Sander Marijnissen