vandaag 3 ruitershops afgereden en bij de laatste geslaagd voor een hoedje

ik ben egt zooooo blij

26 of 28 maart met de onderlinge pasen hebk mijn Z1 debuut en 10 april officieel

ik ben egt zooo blij dus ik moest het even kwijt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gerrie schreef:Het is nog helemaal niet erdoor dat er volgend jaar niet meer met hoed gestart mag worden.
Lees de laatste ontwikkelingen maar eens na op onze website!
Succes met je Z debuut!!
En blijf de aktie ondersteunen!
roxanna_z schreef:mooi dat je er een hebt gekocht!! alleen kan het enigzins wel begrijpen dat ze misschien worden afgeschaft!! maar zal er niet weer een discussie over aanwakkeren!! tof dat je snel Z start!! succes alvast!!
steffie4ever schreef:ja ik las het net en heb voor de 2e keer gestemd![]()
ik hoop echt dat de hoed gewoon mag blijven
Kitty schreef:steffie4ever schreef:ja ik las het net en heb voor de 2e keer gestemd![]()
ik hoop echt dat de hoed gewoon mag blijven
Hmm... dat is eigenlijk niet de bedoeling. We moeten namelijk alle dubbele stemmers er tussenuit halen...
Ctal schreef:Leuk![]()
Maar mag je bij de ponys nog steeds hoedje dan? Want ik zie bijna geen 1 Z amazone/ruiter bij de pony's meer met hoedje![]()
Ik zat er al van te balen haha ik wil dr straks ook wel een!
Veel succes met je Z debuut!
Ctal schreef:Leuk![]()
Maar mag je bij de ponys nog steeds hoedje dan? Want ik zie bijna geen 1 Z amazone/ruiter bij de pony's meer met hoedje![]()
Gerrie schreef:Ctal schreef:Leuk![]()
In de reglementswijzigingen van de KNHS staat en ik citeer:"Het is uitsluitend in de klasse ZI en hoger toegestaan een dressuurhoed of bolhoed te dragen".
Gerrie schreef:Hiermee wil ik alleen maar aantonen dat de KNHS vooralsnog geen onderscheid maakt tussen pony's en paarden![]()
In deze regio is het zowiezo 'not done' om voor de Z met hoed te gaan rijden...
Citaat:Als je niet te snel na mij moet kom ik kijken de 26e!
TeamSpirit schreef:hahahaha dan ben je echt een melige muts
zet hem is op je hoofd en maak is een foto
Gerrie schreef:Je mag je mening best wel geven en als je niet heel bokt over je heen wilt krijgen doe je dat via PB.....
Margon schreef:Je weet al wat in van een hoedje vind maar ik zal heer mn mening nog even neerplanten
* Ik vind een hoedje niet mooi
* Een hoedje is niet veilig, zelfs een Z ruiter kan eraf vallen en wat voor een bescherming geeft zo'n hoedje dan.
* Ik vind een mooie veiligheidscap veel mooier staan in de dressuur
Dit is mijn mening, nu hoef ik dus ook niet heel bokt over me heen