NRPS wedstrijd St. Oedenrode

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

NRPS wedstrijd St. Oedenrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 02:13

Wie doet er ook mee aan de NRPS wedstrijd in St. Oedenrode, a.s. zaterdag 19 februarie 2005? (uiteraard dus alleen opengesteld voor pony's en paarden die bij het NRPS staan geregistreerd)

Ik weet al dat Emma (Emeraldo) meedoet bij de paarden in de klasse Z1.(in handicap met de pony's Z1)

Ik zelf start bij de pony's in het Z2 met Jafet ben Jaquar en in het L2 met Mad Jamie. Ik heb hier voorgaande jaren ook al gereden en ik persoonlijk vind het een fijne wedstrijd, je hebt er alle plaats om los te rijden en ze starten er (ff afklopppen) mooi op tijd.

joyce B

Re: NRPS wedstrijd St. Oedenrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 09:18

Jammer dat het zo ver weg is, de NRPS-wedstrijd van mei 2004 (Ermelo) vond ik erg gezellig. Zat al te kijken of de nieuwe datum al bekend was...

Veel plezier!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 10:14

St Oedenrode is inderdaad een erg fijne wedstrijd. Ook leuk dat je steeds dezelfde mensen tegen komt. Er wordt inderdaad mooi op tijd gestart, de punten worden ook erg snel bekend gemaakt. Het is altijd goed georganiseerd!

Ik probeer ook het NRPS kampioenschap te starten, daar ben ik vorig jaar ook geweest, het is een eindje rijden, maar dan heb je wel een super mooie locatie.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 12:25

Hé ik wist helemaal niet dat er aankomende zaterdag een NRPS wedstrijd in St. Oedenrode is... jammer, had wel willen starten met mijn NRPS'ers!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 15:35

Ik kwam er ook pas 2 weken geleden achter hoor Clown , maar ik wist wel dat het rond deze tijd moest zijn, want dit al mijn 3e jaar dat ik hier dan meerijdt. Ik wilde me eigenlijk alleen inschrijven in het L2, maar toen vroegen ze mij of ik geen zin had om ook in het Z te starten, en ja dan kun je moeilijk nee zeggen hè.

Het nrps-kampioenschap, heb ik nooit meegereden, aangezien ik zelf geen lid ben van het nrps.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 23:07

waar ligt st. oedenrode..ik wist helemala niet dat er wedstrijd was..heb vorig jaar wel in ermelo gereden met de subli cup van de nrps..dat was ook een hele ervaring rijker!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 23:09

St. Oederode ligt in Noord-Brabant, ff denken, voorbij Eindhoven geloof ik Lachen

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 23:38

Yihaa! Ik doe ook mee, bij de paarden in de M1 met Silly (Silence).

Ik zag jou (TS) al op de lijst staan Haha! en Emma ook!

Vandaag ben ik daar in de bak gaan rijden omdat Silly anders zaterdag levensgevaarlijk is (letterlijk, ik overdrijf niet!). Het ging niet zo, omdat er een meneertje de bak ernaast aan het slepen was... Boos!
Omdraaien, steigeren, nergens langs willen, vooral de doorgang van de achterste losrijbak naar de wedstrijdringen was erg eng (lees: onbestuurbaar eng Schijnheilig ).

Dus dat wordt lachen Haha! Haha! Haha!

Ben superbenieuwd naar jouw beestje, ik weet niet of ik jou nog zie? Ik moet om half 2 ongeveer.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 00:16

Ik moet 's morgens in het Z2 om 10.20 uur en om 10.36 uur, dan zul jij er vast nog niet zijn. Maar ik moet 's middags nog een x in het L2 dan hoef k pas om 14.34 uur en 14.48 uur, dus dan kan ik jou eerste proef nog net kijken denk ik zo. We komen elkaar in ieder geval zeker tegen. Waaraan herken ik jou? (kan nou niet stiekum in je profiel spieken aangezien die nog niet terug zijn)

Enne ach denk je dat mijn pony's zo'n die-hards zijn? Naaa dan heb je het toch ff mis, want dat zijn ze niet. Jaggie is al een tijdje niet mee geweest en ik hoop dan ook dat hij zich een beetje gedraagt, maar voor hetzelfde geld plant 'ie z'n nek erop, rug weg en spant 'ie zich helemaal, omdat hij het zooo ontzettend spannend vind. De andere zal zich vast en zeker aanstellen en omdraaien, maar hopelijk daarna wel een beetje lopen. Ik heb met beide pony's al eens daar gereden, maar is toch altijd weer spannend Clown (volgens hun dan Tong uitsteken )

Maarrr ik heb er wel ontzettend veel zin in!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 00:23

jaggie schreef:
Waaraan herken ik jou? (kan nou niet stiekum in je profiel spieken aangezien die nog niet terug zijn)

Haha! aan mijn SUPERMOOIE schimmel Haha! Haha! met 'r Arabieren/Holsteinerkop Knipoog

Nee geintje, we zijn met een megagrote grijze trailer met (voor deze gelegenheid eens niet de Landrover) een lange ouwe Volvo ervoor.
Ik ben zelf niet zo groot en heb een wenkbrauwpiercing Haha!
En een dikke kont Schijnheilig Ja

Verder heb ik (en dit is echt heel herkenbaar) een 1.90m lange meid met blond haar mee als groom Knipoog Haha!

En jij? Doe maar een witte corsage op je jasje ofzo Schijnheilig Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 00:41

Oké ik zal het onthouden hoor.

Uhm wij (mijn vader en ik) zijn met de groen/grijze vrachtwagen daar (lijkt op zo'n veewagen), die herken je direct, dat weet ik zeker.

En verder uhm hoe herken je mij, ik heb een witte rijbroek en zwart jasje aan Clown en een IRH veiligheidscap met zilveren streep. Ik heb donkere haren, ben 170 lang en oja ik op een E-pony vosruin (maar die staat dan waarschijnlijk al op de vrachtwagen) en op een D-pony vosruin, met ontzettend veel arabierenbloed erin, maar daar zit ik dan ook nog niet op en dan ben jij al aan het rijden, dus dan moet ik je toch wel herkend hebben zo ong. gaat helemaal goed komen hoor Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 00:50

Ik heb een donkerblauw jasje met een zilveren streep op de kraag, en een zwarte hoed (da's jammer... Knipoog ).

Ik heb er echt zin in, Sil is op een paar haperingen na wel erg in vorm dus ik ben echt benieuwd hoe ze het gaat doen. Staakloos hoop ik Schijnheilig

Wordt leuk, als jullie mij eerst herkennen trakteer ik op tosti en chocomel (vast wedstrijdritueel Haha! )!!

Tot zaterdag!

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 17:19

Sorry even off topic

Hoe vaak is er een wedstrijd voor NRPS-ers en moet je dan lid zijn van de NRPS. Wat zijn de voorwaarden?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 19:33

Voor een wedstrijd voor NRPS-pony's, zoals deze, hoef je geen lid te zijn van het NRPS. Ook als je de subli-cup (Dressuur) of ian-trofee (springen) wilt rijden met je nrps-er hoef je niet lid te zijn van het NRPS, maar wil je het NRPS-kampioenschap rijden (daar kun je je gewoon voor inschrijven) dan moet je weer wel lid zijn het van NRPS.

Ik weet niet hoeveel nrps-wedstrijden er per jaar worden gehouden eigenlijk, ik rijd eigenlijk altijd alleen maar mee in St. Oederode.

Enne voorwaarden, wat bedoel je daarmee? Je pony moet dus geregistreerd zijn bij het NRPS-stamboek en jullie moeten natuurlijk in het bezit zijn van een startkaart bij de KNHS (aangezien deze wedstrijd gewoon voor punten telt)

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 14:18

Ik ben al weer terug Lachen

Proeven gingen niet zo goed, losrijden wel. Geen winstpunten gehaald, maar wel 2 1e prijzen. (Er reden 2 pony's in de Z1, en 1 paard (volgens de startkaart dan) mee, dus kreeg ik toch 2x de 1e prijs Clown )

1e proef had ik 170 punten, hierin had ik het zelf niet zo netjes afgewerkt. De 2e proef ging wel beter, heb hem tussen de proeven in eventjes wakker gemaakt Tong uitsteken ! De 2e proef had ik 175 punten.

Over beide proeven gezien 1x een 4. De travers mislukte totaal! En verder wat 5jes, 6jes en een paar 7-ens, onder andere voor mijn appuyementen Haha! .
Wat ik wel jammer vond was dat de eenvoudige wissels allemaal mislukte. Hij kan deze zo goed, maar tijdens de proef lukte het op de een of andere manier niet meer. In de ene proef zaten er 3 wissels, en in de andere proef 4. Die kan hij makkelijk voor een 7, nu had ik een aantal keren een 5, en één 7, die ging iets beter.

Achja... We hebben lekker gereden, erg mooie pony's bekeken, Jaggie gesproken, en zooo slecht waren de punten niet... Al met al een leuke dag gehad!

Ben benieuwd naar jullie scores!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:06

En?? Ik ben benieuwd naar jullie punten Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 20:46

Ik had jouw punten stiekum daar al op het lijstje zien staan Clown Proficiat dan met je prijzen hè!

Maar Jaggie in het Z2 liep lekker, ik had in de 1ste proef 187 punten (60,32%) en ene 4e plaats en in de 2e proef 194 punten (64,67%) en een 5e plaats, was dus wel tevreden!

Met Mad Jamie in het L2, liep super fijn, had ik in de 1ste proef 170 punten en een 1ste prijs en in de 2e proef 166 punten en een 2e prijs. Heb dus niet te klagen gehad vandaag.

En heb jouw (Emeraldo) weer eens gezien en daarnaast heb ik ook
Missouri gemeet, wat ook leuk was natuurlijk Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 20:51

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:59

gefeliciteerd allemaal! Lachen

had silcence zich gedragen? hoeveel punten had je?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 21:13

In de eerste proef gedroeg Silence zich nog best netjes, in de 2e proef helaas niet, maar dat zal Sabine zelf wel vertellen denk ik zo.
Haar punten weet ik niet, want die hadden ze nog niet bijgewerkt op de lijsten daar.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 22:47

Nette punten zeg!

Met de jonge pony ga je echt hard zeg!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 01:26

Hij doet het idd niet verkeerd de laatste tijd. Ik merk nu ook veel beter dat ik zelf meer ervaring heb gekregen door Jaggie, waardoor het met die jonge ook stukken makkelijker gaat. Ik zou het echt gaaf vinden als ik hem ooit nog in het Z kan starten, de beginselen van de Z oefeningen kent hij in principe al, maarja eerst nog het M1 en M2 doorkomen en aangezien we niet zo super vaak starten gaat het niet zo snel.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 10:20

Weet jij toevallig nog meer uitslagen van gister? Ik denk niet dat de uitslagen op startlijsten komen te staan... Ben toch wel nieuwsgierig Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 10:58

Nee ik weet eigenlijk niet zo heel veel meer uitslagen, ze hadden nog helemaal niet alles op die blaadjes die in de kantine hongen bijgeschreven. En heb er eigenlijk ook niet bewust naar gekeken Bloos

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:36

Weet je die ook niet van de Z2? }>