Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
flirtvogel schreef:je mag toch met een pony van een pony ras (duidelijk he?) niet bij de paarden springen? met een welsh cob mag het volgensmij ook niet!
flirtvogel schreef:dat is mij verteld. met een fjord mag je wel bij de paarden springen, met een welsh niet. een vriendin van mij is over gegaan naar de paarden met een kleine E pony, maar die mocht niet meer springen!
is dit veranderd dan? zoja wanneer?
flirtvogel schreef:dat is mij verteld. met een fjord mag je wel bij de paarden springen, met een welsh niet. een vriendin van mij is over gegaan naar de paarden met een kleine E pony, maar die mocht niet meer springen!
Kylan schreef:Dat slaat nergens op, wie jou dit heeft vertelt is niet echt op de hoogte.
Iedereen mag bij de paarden starten, ook al zou je een ezel x zebra meenemen. Ze gaan zoiezo niet op rassen kijken of je wel of niet mag, als ze geen pony;s tussen de paarden wilden was het wel verboden om met een paard kleiner dan 1.57 te starten.
En ik zei al, een welsh cob die ik ken startte Z2 tussen de paarden.
MissSisa schreef:flirtvogel schreef:dat is mij verteld. met een fjord mag je wel bij de paarden springen, met een welsh niet. een vriendin van mij is over gegaan naar de paarden met een kleine E pony, maar die mocht niet meer springen!
Met een Fjord wel maar met een ponyras niet
MissSisa schreef:Kylan schreef:Dat slaat nergens op, wie jou dit heeft vertelt is niet echt op de hoogte.
Iedereen mag bij de paarden starten, ook al zou je een ezel x zebra meenemen. Ze gaan zoiezo niet op rassen kijken of je wel of niet mag, als ze geen pony;s tussen de paarden wilden was het wel verboden om met een paard kleiner dan 1.57 te starten.
En ik zei al, een welsh cob die ik ken startte Z2 tussen de paarden.
Wie si dat???
EzelxZebra??? Ik neem liever een kameel+mens...............
flirtvogel schreef:dressuur mag inderdaad, dat weet ik, maar het gaat om springen. deze pony was geen fjord of ander paardenras van ponymaat, en mocht daarom niet springen? ik zit zelf gelukkig niet met het probleem, mijn paard staat al klaar![]()
Kylan schreef:Springen mag ook, want die pony was ook L of M springen en L sgw bij de paarden... Als je had gelezen wist je dat al.
MissSisa schreef:Kylan schreef:Springen mag ook, want die pony was ook L of M springen en L sgw bij de paarden... Als je had gelezen wist je dat al.
Maar lezen is voor sommige menzen moeilijk..............
Karin schreef:Waar komt die verkeerde info vandaan? Van 'horen zeggen' ofzo? In het reglement staat echt niet dat bepaalde rassen uitgesloten zijn van deelname.
flirtvogel schreef:@karin: het gaat om een oud clubgenootje van mij. en die vond het toen heel jammer dat ze niet meer kon springen. ik dacht dat ze het had nagevraagd fijn dat jij wel normaal kan reageren!
@missSisa en Kylan:
een gewone vraag kan een gewoon antwoord krijgen. ik stel een hele normale vraag hier, maar voor missSisa is het een beetje moeilijk om normaal te doen. dat blijkt wel weer. en kylan gaat fijntjes meedoen. een beetje kinderachtig. bemoei je niet met mij maar met jezelf. ik was niet van plan dit topic te laten verzieken door jou/jullie
Kylan schreef:Joehoe... Ik begon