Wedstrijd Ravenswaaij 12/13

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marsie

Wedstrijd Ravenswaaij 12/13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 13:00

Ik heb a.s weekend wedstrijd in Ravenswaaij. Toevallig nog meer Bokkers die daar heen gaan? Dan heb ik nog een probleempje; ik kan de startlijst niet bekijken. Is er misschien iemand die 'm wel kan bekijken? Zo ja, zou diegene mij de startlijst kunnen PBén of mailen? Bij voorbaat dank Lachen .

gabyfedde

Re: Wedstrijd Ravenswaaij 12/13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:38

Ik heb je de startlijst gemaild!

Ik ben er op zaterdag eind van de middag ook.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 17:40

Wat leuk, welke klasse start je? Ik rijd namelijke ook, alleen ben ik de alllerallerlaatse combinatie, heb niet eens enige vorm van competitie, ben de enige Z1'er.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 17:41

patos schreef:
Wat leuk, welke klasse start je? Ik rijd namelijke ook, alleen ben ik de alllerallerlaatse combinatie, heb niet eens enige vorm van competitie, ben de enige Z1'er.

Stom, aan het onderschrift te zien rijd je dus L2 Clown , kleine kans dus dat ik je tegen het lijf loop. Veel succes iig!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:02

patos schreef:

Alvast gefeliciteerd met je eerste plaats! Haha!
En succes met het halen van je laatste 2 winstpunten Knipoog
Dit was toen ik M bij de pony's reed onderhand standaard, of helemaal alleen of soms 1 concurrent.

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 19:44

gabyfedde schreef:
patos schreef:

Alvast gefeliciteerd met je eerste plaats!
En succes met het halen van je laatste 2 winstpunten
Dit was toen ik M bij de pony's reed onderhand standaard, of helemaal alleen of soms 1 concurrent.

Haha Haha! ja idd alvast gefeliciteerd met je 1e plaats. Ik start als het goed is in de klasse L2. Trouwens Gabyfedde, mijn vader heeft op het werk de startlijst kunnen openen en uitprinten. Ik sta er idd (nog) niet op Scheve mond. Maargoed ik heb gezien dat er woensdag de belavond is en dan bellen we meteen even. Ik snap er echt niks van. De coupons heb ik echt naar het adres gestuurd. Noujah ik wacht het af en hoop eigenlijk wel dat ik alsnog kan starten...

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 20:48

Hmmm ik heb nu een berichtje terug gekregen dat ik anders nog wel op de reservelijst gezet kan worden. Ik weet het niet, zal ik dat doen? Is er veel kans dat er iemand zich afmeld/belt?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:56

Marsie schreef:
Hmmm ik heb nu een berichtje terug gekregen dat ik anders nog wel op de reservelijst gezet kan worden. Ik weet het niet, zal ik dat doen? Is er veel kans dat er iemand zich afmeld/belt?

Ik zou het wel proberen, ze hebben nogal een streng beleid wat betreft de afzeggers en proberen de mensen op de wachtlijst zoveel mogelijk op de lijst te plaatsen.
Overigens bedankt voor de felicitaties Knipoog , denk alleen dat ze me in handicap laten rijden met het M1 en M2, dat zijn bij elkaar ook maar 4 ruiters.

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 10:25

Veel succes allemaal.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 11:02

Allemaal omgevingbewoners...ik kon er in R'waaij altijd tussen...melden daar best veel mensen af en is nooit zo druk...

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 11:25

Ik start zaterdag rond etenstijd in het L1. Gaby gaat mee als emotionele steun en voorlezer Haha!

Misschien tot dan! Wel leuk zoveel bokkers!

Masja

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 11:27

masja schreef:
Ik start zaterdag rond etenstijd in het L1. Gaby gaat mee als emotionele steun en voorlezer Haha!

Masja

Moet ik de zakdoekjes meebrengen? Tong uitsteken

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 11:29

gabyfedde schreef:
masja schreef:

Masja

Moet ik de zakdoekjes meebrengen? Tong uitsteken

Graag Lachen Hahahaha. Zal toch wel meevallen? Als ze de spiegel maar niet gepoetst hebben!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 12:04

Hee Ravenswaaij, daar heb ik vroeger nog veel gestart! Dan praten we toch over minimaal 10 jaar geleden...zou wel heel old skool zijn als ik daar ook weer eens heen ga Haha! Alleen worden er nu meer wedstrijden gehouden dan vroeger en kan ik nu ook dichterbij starten, en dat is wel een stuk makkelijker, dus....dat is dan weer de belemmering, plus dat ik alweer 4 weken gips heb en dus niet heb kunnen rijden Verdrietig

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 12:44

peeky schreef:
Hee Ravenswaaij, daar heb ik vroeger nog veel gestart! Dan praten we toch over minimaal 10 jaar geleden...zou wel heel old skool zijn als ik daar ook weer eens heen ga Haha! Alleen worden er nu meer wedstrijden gehouden dan vroeger en kan ik nu ook dichterbij starten, en dat is wel een stuk makkelijker, dus....dat is dan weer de belemmering, plus dat ik alweer 4 weken gips heb en dus niet heb kunnen rijden Verdrietig

Ja het komt er weer stukken beter voor de dag als aantal jaar geleden. Die nieuwe mensen doen er veel voor en hoor van vriendinnen dat het heel gezellig is! Dus de verkoop is positief uitgevallen

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 22:41

Ik heb goed nieuws Lachen! Ik kan zaterdag alsnog starten OK dan! . Mijn starttijden zijn 18:25 en 18:45.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:54

Marsie schreef:
Ik heb goed nieuws Lachen! Ik kan zaterdag alsnog starten OK dan! . Mijn starttijden zijn 18:25 en 18:45.

Wat leuk zeg! Ik wens je heel veel succes!

Het is daar inderdaad veel en veel beter geworden. De vorige eigenaresse verslonsde het echt, nu wordt er keihard (en met succes) gewerkt om alles weer in het gareel te krijgen.

pittekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:53

succes allemaal morgen en overmorgen,

het was idd niet best maarja had het er wel naar me zin op ravenswaaij en dat was belangrijk

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 15:46

masja schreef:

Graag Lachen Hahahaha. Zal toch wel meevallen? Als ze de spiegel maar niet gepoetst hebben!

Damn, heb ik uren staan boenen op die spiegel ben je er niet eens blij mee >;)

Maar Ravenswaaij is sinds de nieuwe eigenaren er zijn inderdaad een stuk gezelliger geworden. Ik sta er zelf met mijn paardje en heb het er goed naar mijn zin.

Iedereen die er wedstrijd rijdt, komt langs hem trouwens, dus allemaal even zwaaien naar Parcival, de schimmel in de 3e buitenstal van achteren Haha!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 16:21

irene schreef:
masja schreef:

Maar Ravenswaaij is sinds de nieuwe eigenaren er zijn inderdaad een stuk gezelliger geworden. Ik sta er zelf met mijn paardje en heb het er goed naar mijn zin.

Iedereen die er wedstrijd rijdt, komt langs hem trouwens, dus allemaal even zwaaien naar Parcival, de schimmel in de 3e buitenstal van achteren Haha!

Die schimmel staat er toch al een tijdje? Als het dezelfde is als ik in mijn hoofd heb dan is wel een lekker ding zeg! De spiegel kan mij trouwens niet zo veel schelen, als ze maar niet met de deur bij de korte gang/wc's gaan klieren. Patos is niet snel bang, maar dan rond ik mijn proef toch echt af in een record tijd.

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 17:04

irene schreef:
masja schreef:

AAAAAAARG! Nee!!! Daar gaan mijn punten Huilen

Zie je morgen! Ik heb er zin in!!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:39

Citaat:

Haha, niet zo aanstellen hoor Haha!
Veel succes morgen, laat iedereen nog weten hoe het gegaan is?

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:16

patos schreef:
Citaat:

Haha, niet zo aanstellen hoor Haha!
Veel succes morgen, laat iedereen nog weten hoe het gegaan is?

Mijn puntjes komen online met een verslagje hier. Lijkt me leuk als iedereen het doet.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:01

Uhmm, moet dat ook als het heel slecht is gegaan Knipoog , heb door mijn vorige wedstrijd niet zoveel vetrouwen in een succesvolle wedstrijd Clown

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 21:07

irene schreef:

Haha Haha! zal ik even doen!