Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kylan schreef:Als ze hier regiokampioenschappen op zondag zouden doen kwam half gelderland in opstand... hier doen ze de regio over 3 locaties verspreid zodat alles op zaterdag is...
reddytobias schreef:Kylan schreef:Als ze hier regiokampioenschappen op zondag zouden doen kwam half gelderland in opstand... hier doen ze de regio over 3 locaties verspreid zodat alles op zaterdag is...
gelovige regio's he!!![]()
Yvette12 schreef:mijn zusje (michelle85 hier op bokt) moet ook in Blokker op zaterdag in het Z2! Nou maar hopen dat Ivanov langs de super enge juryhokjes looptIedereen veel succes!
JusTinn schreef:Blokker is altijd wel lekker rijden! Je rijd op de kantine af(en juryhokje) en er is aan één lange zijde een grote spiegel en bij F & K zijn ook twee spiegels . De bak is in een grappige kleur , geel met rood en blauw ...alleen hopen dat het niet hard gaat waaien , toen ik er nog in pension stond hoorde je het dak altijd heel hard kraken!!! En ga niet te vroeg richting de wedstrijdring , want het dak daar is maar 2 meter nog iets ..als je een hupsig paard hebt stoot je je hofod dus megahard!! En RT , de bodem lijkt heel nieuw , maar hij blijft dit keer zo wit omdat alle mest eruit geschept wordernstig toch!! Zelfs in de manegelessen waar 16 paarden lopen moet de poep eruit
![]()
!!
Een stalgenoot van mij, Anouk moet ook in de Z2 .
JusTinn schreef:JusTinn schreef:Blokker is altijd wel lekker rijden! Je rijd op de kantine af(en juryhokje) en er is aan één lange zijde een grote spiegel en bij F & K zijn ook twee spiegels . De bak is in een grappige kleur , geel met rood en blauw ...alleen hopen dat het niet hard gaat waaien , toen ik er nog in pension stond hoorde je het dak altijd heel hard kraken!!! En ga niet te vroeg richting de wedstrijdring , want het dak daar is maar 2 meter nog iets ..als je een hupsig paard hebt stoot je je hofod dus megahard!! En RT , de bodem lijkt heel nieuw , maar hij blijft dit keer zo wit omdat alle mest eruit geschept wordernstig toch!! Zelfs in de manegelessen waar 16 paarden lopen moet de poep eruit
![]()
!!
Een stalgenoot van mij, Anouk moet ook in de Z2 .
oeps .. ik zit nog op justin’s account (k zou 50 berichtjes regelen)
maar de reactie is dus van Soraya92![]()