Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roxx schreef:Ik doe niet mee......... schijn iets te groot en te oud te zijn voor pony's......... snap er niks van...........
marina1998 schreef:Roxx schreef:Ik doe niet mee......... schijn iets te groot en te oud te zijn voor pony's......... snap er niks van...........
Eh, nee daar snap ik nou ook niets van!![]()
Mijn zusje doet zaterdag ook mee in Vries, in de BC. Haar tweede wedstrijd met deze pony, dus ik ben heel benieuwd. Ik ga natuurlijk wel ff mee om haar aan te moedigen.
Iedereen heel veel succes!
Roxx schreef:Ik doe niet mee......... schijn iets te groot en te oud te zijn voor pony's......... snap er niks van...........![]()
Maar eh, veel succes allemaal en vooral jij natuurlijk Anky12
annetjuh1988 schreef:'k heb concurentie
hoe heet je zusje en dr pony?? dan kan ik ff kijken
marina1998 schreef:annetjuh1988 schreef:'k heb concurentie
hoe heet je zusje en dr pony?? dan kan ik ff kijken
Jaha, je hebt concurrentie!Jullie zijn maar met zn 5en of niet?! Mijn zusje heet Stefanie. We zullen jou nog wel zien dan in Vries, als hoeveelste moet jij starten? Veel succes in ieder geval.
Groetjes Marina
annetjuh1988 schreef:dit zijn Flame en ik
marina1998 schreef:annetjuh1988 schreef:dit zijn Flame en ik
Hmm, je pony komt me bekend voor.. Ik weet het niet zeker, maar heb je hem toevallig in de buurt van Norg gekocht? Anders lijkt hij heel erg op een pony van een meisje die een tijdje geleden bij mij op de club heeft gezeten. Het is een leuk beestje btw.
Groetjes Marina!
Citaat:De vorige ruiter heeft een tijdje bij Pc t hunebed - Westervelde gereden, dus misschien dat je hem daar van kent ofzo...
Citaat:Mijn zusje doet zaterdag ook mee in Vries, in de BC. Haar tweede wedstrijd met deze pony, dus ik ben heel benieuwd. Ik ga natuurlijk wel ff mee om haar aan te moedigen.
Roxx schreef:Citaat:De vorige ruiter heeft een tijdje bij Pc t hunebed - Westervelde gereden, dus misschien dat je hem daar van kent ofzo...Citaat:Reed Martijn A. daar niet op? Leuke sterke pony!
annetjuh1988 schreef:De vorige ruiter heeft een tijdje bij Pc t hunebed - Westervelde gereden, dus misschien dat je hem daar van kent ofzo...
Roxx schreef:Wist niet dat Stefanie ook mee deed. Leuk! Wens haar ook maar heel veel succes van mij!
annetjuh1988 schreef:jaw.. ik doe B-C
voor mij de laatste van de selectie.. Ik sta nu nog eerste dus als het goed is mag ik naar de Drentse kampioenschappen...
Hihi ben zoooo trots op mn pony!!!!(a)
kwitnie schreef:annetjuh1988 schreef:jaw.. ik doe B-C
voor mij de laatste van de selectie.. Ik sta nu nog eerste dus als het goed is mag ik naar de Drentse kampioenschappen...
Hihi ben zoooo trots op mn pony!!!!(a)
ik zoo ook meedoen met de selectie en sta nog eerste maar mijn pony is verkocht![]()
anders zou ik nu voor de L1 titel gaan
succes iedereen. En annette wel kampioen wordendoet onze club goed
Anky12 schreef:Ik ga ook naar vries in de BD. 2e groep ookk deed ook mee in bronneger.