Ja?Nee?.............oefencross

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Robby_

Ja?Nee?.............oefencross

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 21:05

Haayz ik wil met mijn pony een oefencross starten in september in deurle iemand die ik ken geeft daar ook al gedaan en zegt dat ze daar ideaal zou in passen maar ik zit nog altijd met de vraag of ik het wel zou doen ik durf het niet echt maar mijn pony kan het super

DragonFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:07

Als je niet durft zou ik t niet doen als ik jou was. Maar natuurlijk moet je het zelf weten! Opzich als je pony het wel goed kan en jezelf ook n btje kan springen zou je het kunnen proberen..

Lijkt mij persoonlijk wel heel leuk om te doen... *LOL*

mitchilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:13

eej tis echt heel leuk hoor moet je doen ik doe het ook met me pony iemand zij we gaan met een groep lessen ( crossen ) en eind van die paar lessen heb je dan wedstrijden .. toen dacht ik dat durf ik niet enzo Haha! maar het valt echt onzettend mee het is gewoon onwijs gaaaaaaf Bloos! je moet het dus echt gaan doen Tong uitstekenkom ik je mischien wel tegen bij een wedstrijd hahaha

nou XXX
kaar

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:19

Er is niets leuker dan een crossparcour met een pony.
Vroeger stonden de paarden naast een miltairy bos, daar ging ik dan altijd rijden.
En natuurlijk zoveel mogelijk hindernissen proberen!

En wat mij op valt dat paarden blijkbaar makkelijker over natuur hindernissen springen dan over staanders. (Met natuurhindernissen bedoel ik boomstammen, sloten,..)
En je beleeft er samen zulke lol in, dan vergeet je gewoon al je zorgen.
Ik heb 1x meegedaan aan een cross, maar compitief dressuur rijden valt mij meer.
Het leukste vind ik crossen in mijn vrije tijd, plezier beleven. En niet denken aan de tijd, je vergeet gewoon de tijd. Lachen

En het leukste vind ik altijd dat je paard echt staat te popelen om op de trap ofzo te gaan, dat je hem gewoon moet loslaten en daar gaat ie. Haha!

Dat je paard werkelijk plezier heeft samen met jou, is het heerlijkste gevoel dat er bestaat. Waar paardrijden omdraaid.

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 21:28

DragonFlame schreef:
Als je niet durft zou ik t niet doen als ik jou was. Maar natuurlijk moet je het zelf weten! Opzich als je pony het wel goed kan en jezelf ook n btje kan springen zou je het kunnen proberen..

Lijkt mij persoonlijk wel heel leuk om te doen... *LOL*

mijn pony kan springen we springen ernu b met met helaas 2 balken zondag(16 januari) heb hele mooi foto's wil je ze een keertjuh zien voeg mij dan toe op msn

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 21:31

Heb wel 1 probleempje mijn pony zou min.2 en max 5 cm te klein zijn voor een oefencross Huilen

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:33

Maar heb je ooit eerder in een cross parcour gereden?
Je moet opbouwen.

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:57

hey
heb in Deurle ook al 2 jaar gereden.
hij is echt goed om vertrouwen te krijgen. de pony reeks is echt niet te moeilijk hoor Lachen heb hem dit jaar ook gereden om weer wat vertrouwen te krijgen (na men val in genk en we alle 2 gekwetst waren).
je kan toch in waregem al wat trainen op de crosshindernissen ?? dan kun je al wat vertrouwen opdoen en als je pony het echt leuk vind en jij ook zou ik het zeker doen Knipoog

mitchilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:21

ja ik hebhet ook opgebouwd eerst crosslessen gevolgt en een aantal kleine wedstrijden daarna meerdere daar zijn ook foto 's van op www.leukopdefoto.nl en dan stompwijk en sinthubertes ( ik heb aan alle 2 mee gedaan Haha! ) tis echt gaaf maar dat vind ik ook omdat me paardje aallles springt Bloos! is het goed als ik je toevoeg Bloos

groetjes kaar en lik van mitchi Clown

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 22:24

in waregem kan ik zeker springe daar springt ze toch een hindernis van 70 80 of 90 kan nie schatten maar ik heb datc nog noooit gedaan maar zou natuurlijk veel galoptrainingenvmoeten doen

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 22:25

mitchilover schreef:
ja ik hebhet ook opgebouwd eerst crosslessen gevolgt en een aantal kleine wedstrijden daarna meerdere daar zijn ook foto 's van op www.leukopdefoto.nl en dan stompwijk en sinthubertes ( ik heb aan alle 2 mee gedaan Haha! ) tis echt gaaf maar dat vind ik ook omdat me paardje aallles springt Bloos! is het goed als ik je toevoeg Bloos

groetjes kaar en lik van mitchi Clown

voeg me maar zeker toe

mitchilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:28

ow ja sorry stompwijk =de blesruiters .. en voor de lief hebber bij sint hubertes ben ik bij 1200 tot 1300 en je moet dan onderaan doen de volgende 40 en dan ben ik de 6de van onder ( nummer 93 Haha!) ik spring der net niet maar tis wel van de cross wedstrijd Bloos .. bij stompwijk is er ook 1 van me maar daar zit tekst door me heen en is heel moeilijk te vinden Scheve mond

khoop dat jullie hem kunden vinden OK dan!

XXX kaar Lovers

mitchilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:29

hheb je me kunden vinden ?:) en voeg mij maar toe ik ga nu van de computer Haha!:D

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 22:33

Tienemieken ik heb effe in je profiel gekeken en je bent ook al naar de gaverbeek geweest he? die witte hindernis dicht bij het kipphok bij de allweather dat is haar max.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:36

Wordt er in stompwijk ook een cross gehouden? Kan je mij daar iets meer over vertellen? Lachen

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 11:00

de witte hindernis met de sparren tussen ?? naast het kippenhok ???
kan het nu wel niet meer zo goed inschatten want heb de cross vorig seizoen niet gereden,wel gaan kijken maar dan let ik er zo niet op.

beginnelingen moet het ook springen he ? anders moet je maar eens raad vragen aan Janus die zal je zeker en vast kunnen helpen Knipoog

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 12:54

niet da piramide'tje maar een andere hindernis als je vn die hele groottze boomstam komt rechtvoor de all-weather die witte wet die balk ervoor

janus ken ik nog redelijk jah mijn lesgever Bloos Schijnheilig (geweest)

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:55

de laatste hindernis van de cross dan ?? waar ze balken kunnen bijleggen voor middel en zwaar enzo ? na het water ?

krijg je nu geen les meer van Janus ?

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 13:36

ben gestopt met de lessenheb nu me eigen pony ja ik denk die laatste hindernis van de cross die witte
Haha!

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 13:45

ah zo Lachen maar je kan nog altijd wel even uitleg vragen aan Janus toch? of iemand anders op Bloso er zijn er genoeg die daar crossen he. ken er toch wel veel die daar staan en crossen Lachen

dan weet ik op welke hindernis he het hebt Knipoog maar weet dan wel niet welke hoogte je bedoeld want ze kunnen ze verhogen en verlagen Tong uitsteken

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 18:36

Ja ik ken eer ook zo een paar Haha! op het hoogste denkik wel

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:31

dan springt je pony'tje wel goed hoor en zou ik er geen problemen van maken om eens een oefencrossje mee te doen Lachen

oefen eerst nog wat in Waregem met iemand bij die ook crosst en die er wel wat van weet en dan gaat het zeker gaan denk ik

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 20:34

Ja maar nu denk ik ook dat ik mijn pony erdoor ga verknallen en dat ze nog te jong is Verward Schijnheilig

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:35

hoe oud is ze mss ?
daarmee dat je moet trainen enzo met iemand bij die er verstand van heeft (niet dat jij dat niet hebt) maar bedoel vooral crosservaring enzo Lachen

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 21:12

wel ze is 4 jaar en der geeft al iemand opgezeten en die heeft een paard en die deed ook mee in deurle michiel verbeke en quartaan en hij zegt ge moet da zekers doen seg voeg mij es toe op msn tenemieken kga ton foto's sture Knipoog