20 februari benefiet wedstrijd bokt: wie doet mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

risje

20 februari benefiet wedstrijd bokt: wie doet mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 13:02

20 februari zal er een benefiet wedstrijd worden gehouden georganiseerd door een aantal bokt-mensen. Ik was benieuwd wie er ook meededen?

Het wordt gehouden op manege de molenheide in schijndel (www.molenheide.nl).
Er is een wedstrijdring van 30 x 60, dus Z dressuurproeven worden in een 20x 60 ring gereden.
Daarnaast is er een springrubriek en verschillende gave shows!
Losrijden is ook binnen trouwens in een 20x 40 rijhal!

Inschrijven kan via www.inschrijfsysteem.nl
Op het inschrijfsysteem is ook extra info te vinden!

Wie doet er ook mee?

Uiteraard zal alle opbrengst naar giro 555 gaan!!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:10

Telt deze wedstrijd gewoon voor winstpunten? En hoe werkt dat inschrijfsysteem?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 13:23

Hoi!!

Deze wedstrijd telt niet voor winstpunten. We willen namelijk zoveel mogelijk mensen de kans geven om te kunnen starten om op die manier bij te dragen aan de actie voor Azie.
Ook combinaties die geen startkaart hebben kunnen dus starten. Daarnaast is het mogelijk om bijvoorbeeld ene klasse hoger te starten dan je op wedstrijden doet. Dit zodat je alvast een beeld krijgt hoe je protocol er daar uit zou zien.
De juryleden zijn overigens wel allemaal officiele KNHS juryleden!

Het inschrijfsysteem werkt heel simpel eigenlijk. Je kiest de rubriek waarin je mee wil doen en drukt op d eknop inschrijven. Dan krijg je een formuliertje waarop je een aantla gegevens in moet vullen. In de ruimte voor opmerkingen meot je aangeveen welke klasse je wilt starten en kun je informatie over je paard kwijt zodat we dat die dag kunnen omroepen.
Als je inschrijving binnen is krijg ik dat te zien in eht administratieve gedeelte van het systeem. Ik veranderen dan de status van je inschrijving in :in behandeling.
De volgende stap is het overmaken van eht inschrijfgeld (7,50 euro). Dit doe je door dat bedrag over te maken op de bokt rekening. Bij de omschrijving moet je het volgende weergeven:
BW naam ruiter, naam paard.
Deze omschrijving is nodig zodat pauline en oscar kunnen zien dat het geld voor de wedstrijd is. ALs het geld binnen is krijg ik een ebricht en verander ik je status in goedgekeurd.
Mocht je niet in de gelegenheid zijn om het geld vooraf over te maken geef dit dan aan in de urimte voor opmerkingen. In dat geval moet je het een uur voor je start voldoen op het secretariaat.

Ik hoop dat je zo voldoende weet, zo niet, vraag maar hoor!!

JO!!

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:05

kan je ook in een hogere klasse starten dan je normaal rijdt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:33

ik heb ingeschreven voor het springen, evt kan ik nog een 3e paard meenemen. Maar hopelijk komen er wat meer springruiters, het schiet noig niet zo op helaas Verdrietig

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:02

BJuwel schreef:
kan je ook in een hogere klasse starten dan je normaal rijdt.

Zolang je het niveau aankunt, is dat mogelijk. En kun je het mooi als oefenwedstrijd gebruiken!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:36

Niemand die uit de buurt van eersel komt en waar ik mee kan rijden Tong uitsteken

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:55

Ik heb net het informatieformulier uitgeprint. Dat zal ik in de kantine van onze stal leggen, want misschien willen er wel meer mensen meedoen.

Ikzelf doe helaas niet mee. want ik had mezelf net in Oirschot ingeschreven toen ik dat concours zag staan. En 2x op 1 dag kan niet he?!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:17

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 17:47

Angeliek:
Heb even snel op de startlijst gekeken en zie je er niet bij staan.
Bij oirschot een week later oveirgens wel. Weekend erna is de B t/m M2 pas of rijdt je met Ixo inmiddels Z?

Maarre, kun je misschien dus toch nog meedoen?

In elk geval top dat je de informatie op stal wil ophangen. Binnenkort komt op onze nieuwe website ook een poster te staan. Die mag je van Nick ook vast wel ophagen lijkt me.....

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:58

Hoelaat begint de B klasse bij dressuur?
Aangezien ik de dag van te voren een onderlinge benefiet wedstrijd op stal heb met daarna een groot feest Knipoog

leannetje

Re: 20 februari benefiet wedstrijd bokt: wie doet mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 19:29

mag je ook hieraan meedoen als je verder geen wedstrijden rijdt, ik zou namelijk wel eens willen kijken hoe mijn paard het doet zo met allemaal andere paarden.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 23:58

ik doe mee.. in de B Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 01:18

leannetje schreef:
mag je ook hieraan meedoen als je verder geen wedstrijden rijdt, ik zou namelijk wel eens willen kijken hoe mijn paard het doet zo met allemaal andere paarden.

Ik ben maar even zo vrij om te antwoorden Knipoog

Ook als je geen startkaart voor officiele wedstrijden hebt mag je meedoen.
Lijkt me een prima gelegenheid om je paard eens mee te nemen naar een andere omgeving.
Je hebt niks te verliezen, aan het einde van de dag ben je een ervaring rijker Ja
Doe je ook mee ?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 10:19

Vraagje: mijn paard heeft tandproblemen en zodoende wordt hij nu met hack gereden. Zou het een probleem zijn als mijn bijrijdster mee zou rijden in de B met een hack (korte scharen, bont omkleed)?

Het lijkt me voor haar erg leuk om mee te rijden, maar voor Imker is een bit nu niet zo'n pretje.

Margon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 10:56

Lielle schreef:
ik heb ingeschreven voor het springen, evt kan ik nog een 3e paard meenemen. Maar hopelijk komen er wat meer springruiters, het schiet noig niet zo op helaas Verdrietig

Ik wil best mee doen bij het springen maar zolang ik niet weet waar Schijndel ligt word het moeilijk!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:19

Kan iemand mij dan vertellen of je met hackamore in de dressuur mag starten???

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 16:05

Waar ligt dat ergens als ik vragen mag? Bij welke plaats? Ik zou wel mee willen doen, woon in Utrecht maar weet niet of t ver rijden is..

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 16:13

Schijndel ligt 10 kilometer van Den Bosch af.

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 16:15

Hmm, ik zal ik gaan overleggen met me instuctrise! (paard is niet van mij en ga altijd met haar op wedstrijd)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 17:03

ik wil graag mee doen, maar ik heb geen trailer, mischien dat iemand die uit de zelfde richting komt met een 2 paardstrailer dat ik dan mee mag rijden???
ik woon in uden.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 17:23

Ik doe ook mee met mn ponytje haha hoop dat er nog meer ponys inschrijven want met mn smalle pony tussen de grote brede paarden hihi da word nog wat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 09:45

Jammer dat het niet voor wp is, anders zou ik graag komen maar helaas. Iedereen veel succes!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 12:44

haike schreef:
Jammer dat het niet voor wp is, anders zou ik graag komen maar helaas. Iedereen veel succes!

Jeetje, dat komt even over als winstpuntbejag. Gewoon een wedstrijd rijden voor de fun, kan dat niet meer?
Je zou ook gewoon een klasse hoger kunnen starten, om eens te kijken hoe dat is.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 12:46

ik sluit me daar wel een beetje bij aan. Oefenspringen doe ik wel (hoewel ik me ernstig zorgen maak over het aantal deelnemers in Schijndel, tot nu toe ben ik de enige (met 2 paarden) van de 75), maar ik heb het verder al druk genoeg met wedstrijden en trainingen, dan ben ik zuinig op mijn weinige vrije weekenden. Dressuren kan ik thuis ook.