Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margon schreef:Waarom heeft iedereen toch altijd weer negatief commentaar op deze combinatie!
Ik bedoel maar... als hij echt zo beroerd rijd plaatst hij zich niet voor de Olympische Spelen! Ik vind het echt fantatisch dat deze man met een barok paard naar de Olympische Spelen kan/mag!!
Citaat:Klein beetje met je tijd mee gaan Theo!
Horsedances schreef:Is het je wel eens opgevallen dat nog nooit een wedstrijd van enige importantie gewonnen is door een combinatie die dat verschrikkelijke synthesizer gejengel ten gehore bracht.
Als het met je tijd meegaan, betekend dat je het publiek en de juryleden gaat vervelen met die "kort door de bocht" synthesizer muziek, voorzien van beat, boom en squeeze boxen, laat mij dan maar lekker bezig zijn met echte instrumenten.
Mij stoort het niet als mensen dit gebruiken mits de tempo's goed kloppen en de kur logisch in elkaar zit met muzikale overgangen en niet met allerlei losse stukken aan elkaar bedacht. Dat laatste hoor ik steeds als kur makers driftig op zoek gaan naar de originele uitvoeringen. Stemmingen kloppen dan niet meer, maw de onderlinge opnames zijn niet zuiver tov elkaar. Over smaak valt toch al niet te twisten. Wanneer originele gezongen muziek instrumentaal wordt nagespeelt is dat voor 99,9% per definitie al kitsch, denk maar aan James Last. Dus dan vraag ik me af in hoeverre je de artistieke waarde van synthesizer muziek wilt bekritiseren.Citaat:die "kort door de bocht" synthesizer muziek, voorzien van beat, boom en squeeze boxen