Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eleonoor schreef:De KNHS verstuurd in december maar eenmalig coupons en nieuwe startkaarten. Ik had ze ook al gebeld waar het bleef, maar we krijgen ze dus pas tussen kerst en oud/nieuw binnen.
CGJ12 schreef:Ach........... er komen nog méér wedstrijden................:D:D
Nathalie84 schreef:ja natuurlijk dat is ook zo, maar ja het is dan toch weggegooit geld!!
Reken maar uit 7,50 inschrijven en 5 euro borg!! Ik heb een startkaart aangevraagt voor 2005 en dan wil ik ook starten en niet pas in februari ofzo! (is niet op jou gericht hoor) ik kan me daar boos om maken! Ik ben penningmeester van onze club en bij de KNHS sta ik als wedstrijdsecretariaat, terwijl we dit al 7 keer hebben doorgegeven!
magic_lover"]
kan dat... ??? nu al voor het volgende jaar (2005) een startkaart aanvragen?? wand ik wil dan ook starten en niet pas in Februari...![]()
als dat kan ga ik er direct 1 aan vragen..
maar moet je dan ook extra betalen ofzo...
[/quote]
Ik heb een nieuw paard gekocht in september, nou ik heb hem direct late chippen en een startkaart voor 2005 aangevraagd, als je al een startkaart voor 2004 hebt is er niks aan de hand (behalve als je startcoupons op zijn). Als je nu pas een startkaart gaat aanvragen ben je denk ik te laat.
[quote="levy schreef:Tja, je wilt graag starten of niet natuurlijk
Citaat:Ik heb een nieuw paard gekocht in september, nou ik heb hem direct late chippen en een startkaart voor 2005 aangevraagd, als je al een startkaart voor 2004 hebt is er niks aan de hand (behalve als je startcoupons op zijn). Als je nu pas een startkaart gaat aanvragen ben je denk ik te laat.
magic_lover schreef:ik heb voor dit jaar geen startkaart.. althans niet met dit paard...ik heb nog wel 1van mijn oude pony maar goed daar heb ik vanaf maart al geen wedstrijden meer mee gereden..