Volgens mij zijn ze naar de nascholing geweest ofzo dat ze wat strenger moeten jureren want ik weet echt niet hoe ik het beter kan doen hoor, iemand nog meer last van?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xjessx schreef:pfff.. vandaag wedstrijd gehad, nou ik zeg echt NOOIT dat het goed gaat, zei ik het vandaag een keer het ging echt super kon gewoon niet beter, vind de jury het maar niks, had 2 keer 154![]()
Volgens mij zijn ze naar de nascholing geweest ofzo dat ze wat strenger moeten jureren want ik weet echt niet hoe ik het beter kan doen hoor, iemand nog meer last van?
Citaat:maar het halsstrekken ging gewoon super lager en ronder ging gewoon niet had ik daar een 5 voor t kon gewoon niet ik begreep er geen donder van, stond erbij achterhand wijkt uit bij F, nou en? het gaat toch om het halsstrekken en het inzetten
Tulandro schreef:maar er is vaak een groot verschil bij sommige mensen tussen wat de ruiters zien en wat de omstanders zien..
xjessx schreef:pfff.. vandaag wedstrijd gehad, nou ik zeg echt NOOIT dat het goed gaat, zei ik het vandaag een keer het ging echt super kon gewoon niet beter, vind de jury het maar niks, had 2 keer 154![]()