Springen:wie start er 16-01 Blokker - 30-01 Heiloo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mylo

Springen:wie start er 16-01 Blokker - 30-01 Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 12:55

16 januari ga ik voor het eerst een spring wedstrijd rijden met mijn dressurende spring paardje!! Haha! Ik ga beginnen in een oefenrubriek op 16 januari in Blokker ! Knipoog Wie start er nog meer?? Hyper! En wie start er 30 januari in Heiloo? Ik zag dat daar ook een springwedstrijd was! Is er iemand die daar al iets meer van weet ???

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:55

In Blokker op manege de Eenhoorn? Daar werk ik! Misschien zie ik je dan wel!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:34

misschien spring ik de 16e ook wel in Blokker, in het L en M, maar dat is nog niet zeker!

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 23:30

16 januari in Blokker, als mijn man daar moet rijden dan ben ik waarschijnlijk wel aan het supporten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 00:53

Ik heb nog geen idee wat ik ga doen volgend jaar Clown

Ik wil iig 9 en 23 januari starten in Assendelft(zo uit mijn hoofd), 16de in Blokker weet ik nog niet, misschien start ik daar oefen als de merrie er al aan toe lijkt, anders misschien L HC met Ot of ik kom even kijken, altijd wel iemand die een paar extra handen kan gebruiken *LOL*
30ste in Heilo was me niet opgevallen in de kalender, maar is misschien ook nog wel leuk (ik hoef miv januari niet meer op zondag te werken, dus hoef geen rekening meer te houden met werk, alleen nog maar met voorbereiding van tentamens enzo Clown )

Jij bent dat meisje met die bodyprotector toch *LOL* (alleen jammer dat er nu wat meer mensen met zo'n ding rijden Clown )

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:08

Hey Gomir, volgens mij heb ik jou ontmoet in Gorssel!
Ik stond daar met een kraam met SGW spullen.
Ik was net in je profiel aan het kijken, en volgens mij had je daar de racebril op die je bij mij gekocht hebt!
(Of was het in W'Werf?) Verward
Leuk om je hier tegen te komen. Bevalt de bril goed?

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:10

ik ben er dan wel! maar rij niet.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:15

Bril is super Canter OK dan! Heb hem in Wieringerwerf gekocht met de oefencross en ben er erg blij mee Geen last meer van zon, stof, takken te dicht bij mijn ogen(vnl in Nijeberkoop) en geen vliegen meer!
Had jaren eerder zo'n bril moeten kopen *LOL*

Zit je hier al lang op bokt of niet?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:22

Nee, nog niet zo lang.
Ik sta met een kraam op het Mega Paarden Evenement in Nieuwegein op 28, 29 en 30 december. Ik was een beetje aan het zoeken naar meer info hierover en toen kwam ik een topic erover tegen op bokt.
Maar ik begin al aardig verslaafd te raken! Haha!

Even voor alle medebokkers die het evenement nog niet kennen:
Kijken op www.megapaardenevenement.nl! OK dan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:25

Bokt is idd erg verslavend *LOL* Er is trouwens ook een SGW-topic op de huiskamer hier op bokt, om daarin te mogen moet je geloof ik wel een bepaald aantal berichten geplaatst hebben, maar daar zit je vast snel aan

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:27

Ik weet het!
Ik moet er 50 hebben, maar dat kan nooit lang meer duren.
Ik kan niet wachten!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:29

nog maar 14 te gaan, dat is zo voor elkaar. We zien je vast snel verschijnen bij de SGW-ers Haha!

(en we gaan hier helemaal niet gruwelijk off-topic Schijnheilig Sorry Mylo en mod-team Clown )

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:42

Ik zal het gelijk goed maken:
Ik start dus niet in Blokker en Heiloo.... Haha!

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 11:00

Hey Gomir!!

Ja ik ben inderdaad dat meisje met die bodyjprotector!! Maar helaas rij ik er nu bijna niet meer mee ( Bloos! )
Ik heb een ander paard dan vorig jaar. Toen reed ik op een hele grote bruine ruin ( van ruim 1.80 !!) Nu heb ik weer een vier jarige ! Een zwarte ook weer een ruin!! Ik ga zeker naar Blokker. Kreeg bericht van Heiloo. Die hopen op de 30e hun nieuwe bak klaar te hebben en dan gaan ze daar dus de eerste wedstrijd organiseren. Als dat inderdaad zo is ( dat die bak op tijd klaar is ) dan zou ze me weer een mail sturen!! Leuk als je ook een oefen rubriek komt starten met je merrie !! Ik start mijn ruin ook in een oefen rubriek!!
Nou tot de 16e dan misschien!!?? Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:35

is 9 januari ook Assendelft?das dan ene beter idee als wormerveer...daar moet ik 2 dagen...of HC M met os

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:10

was in de war met februari RT Bloos Dat bedacht ik me later in bed ineens *LOL* Ze hebebn 23 januari en 6 februari concours, dus wel vlak achter elkaar
8-9 januari is oliebollenconcours Is de L in wormerveer ook op zaterdag dan Verward (moet ik nog vrijnemen van mijn werk...Clown Denk dat ik dan maar niet ga, kom ik de 9de wel supporteren Haha! )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:18

ja de L is op zaterdag!! en het stomme is dat het maar 1 parcours is...!! dus ik denk dat ik zondags dan wel M en HC M ga ofzo

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:29

Dat zie ik nog niet helemaal zitten met Ot Bloos! Dit weekend voor het eerst in twee maanden weer weg, dan vind ik de 9de alweer M wel erg snel...
Als het L op zaterdag laat genoeg begint doe ik wel mee, anders is het jammer Dan start ik wsl Ot in Blokker L HC en rij ik Cheeka wel een andere keer(ze kunnen niet samen op de kar en om nou twee keer op één dag naar Blokker te rijden is me ook te gek...)

Dan wordt het hopen dat Heilo doorgaat de 30ste, kan Cheeka daar misschien mee naartoe

Mylo, je hebt dat ding om aan te trekken hoor Schijnheilig (moet je mij nou horen Clown ) Ik wist natuurlijk allang dat je een ander paard hebt *LOL*
(maar degene die mij toen ging uitleggen wie er bij de naam Mylo hoorde gebruikte die bodyprotector bij de uitleg, je blijft dus bij mij nog heel lang dat meisje met die bodyprotector Tong uitsteken )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:41

gomir schreef:
Dat zie ik nog niet helemaal zitten met Ot Bloos! Dit weekend voor het eerst in twee maanden weer weg, dan vind ik de 9de alweer M wel erg snel...
Als het L op zaterdag laat genoeg begint doe ik wel mee, anders is het jammer Dan start ik wsl Ot in Blokker L HC en rij ik Cheeka wel een andere keer(ze kunnen niet samen op de kar en om nou twee keer op één dag naar Blokker te rijden is me ook te gek...)

Dan wordt het hopen dat Heilo doorgaat de 30ste, kan Cheeka daar misschien mee naartoe

Mylo, je hebt dat ding om aan te trekken hoor Schijnheilig (moet je mij nou horen Clown ) Ik wist natuurlijk allang dat je een ander paard hebt *LOL*
(maar degene die mij toen ging uitleggen wie er bij de naam Mylo hoorde gebruikte die bodyprotector bij de uitleg, je blijft dus bij mij nog heel lang dat meisje met die bodyprotector Tong uitsteken )

komt wel na de pony's denk ik!! maja geen idee hoeveel er mee doen, maja ook dat gedoe met verkleden enz...
ik gok dat het dan rond 3uur/ 4 uur wordt Verward ik vind het gewoon stom dat er maar 1 pc is Boos!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:44

Ik moet tot 6 uur werken dus dat gaat hem dan niet worden
Vorig jaar was het idd ook op zaterdagavond en ook maar 1 parcours.

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 16:05

Je hebt gelijk ik heb dat ding om te dragen maar ja.....
Als ik wat hoor over de 30e in Heiloo dan laat ik het meteen weten!!
Ik kan me op dit moment trouwens maar 1 iemand bedenken van wie je weet dat ik een ander paard heb: Tyghano!! Geeft niet hoor dat vind ik helemaal niet erg !! Ik ben erg blij met mijn nieuwe paardje!!
Nou hopelijk zien we elkaar de 16 e in blokker en als ik wat weet over Heilloo dan meld ik me weer!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:11

Super, dan hoef ik er zelf niet achteraan *LOL* (en dan hoeven ze daar ook niet zoveel mensen te mailen/bellen)

die was het ook Knipoog

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 10:56

Hallo Allemaal!!
Ik heb net bericht gekregen van de rijvereniging in Heiloo dat de springwedstrijd op 30 januari daar NIET door gaat. Ze hadden verwacht dat de rijhal dan al af zou zijn maar dat is dus niet het geval!!
Helaassssss!!!! Huilen
Ik sta wel ingeschreven in Blokker voor aanstaande zondag. Moet wel al heel vroeg aanwezig zijn want het parcours lopen is waarschijnlijk al om 8.45 en misschien nog wel eerder omdat ze zoveel inschrijvingen hebben voor de hele dag!!!
Succes verder allemaal!! OK dan!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 13:47

Ik ga ook springen in Blokker!! Ik ga met mn pony een oefenparcour en één keer bij de paarden in het B.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 13:49

mylo schreef:
Hallo Allemaal!!

Ik sta wel ingeschreven in Blokker voor aanstaande zondag. Moet wel al heel vroeg aanwezig zijn want het parcours lopen is waarschijnlijk al om 8.45 en misschien nog wel eerder omdat ze zoveel inschrijvingen hebben voor de hele dag!!!
Succes verder allemaal!! OK dan!

Dat is idd zo dat het vroeg begint , en wat zo suf is , is dat ik in Blokker woon , maar mn pony staat in Middenbeemster , dus moet ik heen & weer Tong uitsteken