Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), maar ik heb vandaag waarschijnlijk de laatste wedstrijd van dit jaar gehad. En dat heb ik dus met een goed gevoel afgesloten. Mazzel liep een goede proef in het Z2 (met nog wel een paar kleine foutjes, maar dat is niet zo erg) en we wonnen met 204 punten (68%).
. Niet zo vreemd natuurlijk gezien zijn medisch verleden, maar toch, ik heb besloten dat ik volgende week mijn laatste wedstrijd rijd met Jump, daarna word ie recreatiepaard... Ik laat hem nog een keer nakijken door een hier heel goed bekend staande acupuncturist, en als die het met mij eens is, is ie wedstrijdpaard af en ga ik geduldig wachten (en werken natuurlijk...) tot Vienna er klaar voor is want ik vind het niet eerlijk tegenover hem om dan maar door te gaan alleen voor mijn plezier.
We zitten wel telkens tussen de 150-155 punten dus in de buurt is het al wel. Hij loopt nu bij de fysio en dat scheelt zeker. Maar helaas, mijn simpele doel is niet gehaald.
).