Mogen ze de starttijden zo laat plaatsen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aman__

Mogen ze de starttijden zo laat plaatsen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 20:15

Ik heb zondag 12 december wedstrijd in Naaldwijk. Nu (vrijdag 10 december 19.15) staan de starttijden er nog steeds niet op alleen de aanvang van elke rubriek, maar daar heb je nog niets aan omdat die rubriek van 11.15 tot 12.15 duurt. Je kan ook maar 1 proef rijden. Mogen ze de startrtijden zo laat plaatsen. Morgen moet ik namelijk tegen de eigenaar zeggen hoelaat we zondag vertrekken.

Er staat wel onder dat de startlijst zo spoedig mogelijk komt... maar dat staat er al vanaf woensdag.

Bellen kan niet want er zijn maar bepaalde tijd dat je kan bellen!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:21

Ja ik denk dat het wel mag, ik ken verenigingen die het 2 weken van te voren plaatsen, dat is wel makkelijk, omdat je de rest van je dag er op kan aanpassen, als de rubriek om 11.15 begint, dan weet je in iedergeval al iets, in het ergste geval moet je om 11.15 uur rijden, dus ik zou me maar een beetje aan die 11.15 uur houden, is het later dan heb je wat tijd over en hoef je in iedergeval niet te haasten!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:24

Kun je niet iemand anders laten bellen dan?

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:48

heb je het over startlijsten? anders moet je namelijk je eigen wedstrijdsecretariaat bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:29

zou gewoon proberen te bellen, als er niemand opneemt of de verkeerde vraag je gewoon wanneer je wel terug kan bellen.
Wel vervelend dat je nog geen starttijd weet, maar mss komt het vanavond nog. Alvast succes

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:52

Ja, dat mag volgens mij wel. Overigens is het zo dat je als ruiter officieel een uur voor aanvang van de wedstrijd aan wezig moet zijn. Of je nu als eerste of als laatste start maakt niks uit. In dit geval zou dus iedereen om 10.15 uur aanwezig horen te zijn

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 22:02

Bellen lukt niet omdat ze gewoon niet opnemen op die andere tijden. Of de telefoon staat uit.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:05

ik vind dit niet echt kunnen, je moet toch een beetje een progamma kunnen maken hoe laat je weg moet enz.
mijn vader moet zondag in dordrecht jureren, maar weet ook de starttijden nog niet, dit vind ik echt niet kunnen!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:50

Wij plaatsen ze altijd aan het begin van de week, en dan op donderdag de laatste, als er bijvoorbeeld wijzigingen zijn, daarna veranderen we niets meer.

gewoon even bellen of mailen..

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:56

De lijst staat er nog steeds niet op. Er kan niet gebeld worden omdat het secretariaat de telefoon op bepaalde tijden aan heeft staan.
Ik baal er wel een beetje van, je weet nou wel wanneer je ongeveer moet, maar ik wil gewoon graag precies weten hoelaat ik moet rijden en wie er nog meer mee doen enzo.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:01

Dat is idd erg lastig , maar je weet wel hoelaat de rubriek begint, das wel handig. Ik zou zeggen zorg gewoon dat je er op tijd bent, 1 uur voor aanvang

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:05

liberty schreef:
Wij plaatsen ze altijd aan het begin van de week, en dan op donderdag de laatste, als er bijvoorbeeld wijzigingen zijn, daarna veranderen we niets meer.

dit is toch ook redelijk?
dan kan je temisnste een planning maken hoe laat je weg bent enz.
als je een wedstrijd organiseert moet je het ook wel goed doen vind ik!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:08

liberty schreef:

Maar dat valt niet altijd mee, in ieder geval zetten wij onderaan de lijst tot wanneer de lijst verandert kan worden . je hebt altijd nog uitvallers aan het eind van de week en zelfs in het weekend en dan loopt het programma zo een uur in, dus zorg dat je wel tijdig aanwezig bent, ookal staat er niet bij hoelaat je moet rijden.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:16

Denk wel dat ze het mogen, maar het is natuurlijk niet echt handig voor de mensen die er starten..

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:21

nee ik snap wel dat er altijd wat kan veranderen, maar dat is meestal niet heel erg veel.
en dan heb teminste een idee van hoe het gaat lopen

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:27

Dat klopt

Ik heb ff gekeken op startlijsten en het is idd een niet overzichtelijke lijst Verward , maar je kunt ze wel een email sturen, dat kun je dus proberen, of bellen met de manege en zeggen dat er geen startlijst op internet staat en mss hebben hun wel een startlijst? Tja, je moet wat Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:47

Melissamanda schreef:
maar daar heb je nog niets aan omdat die rubriek van 11.15 tot 12.15 duurt.

Mag ik zeggen dat je een zeikerd bent? Je praat hier over een uurtje!! Je weet dus sowieso dat je tussen 11.15 en 12.15 moet rijden, en het is nu nog maar vrijdagavond...

waarschijnlijk willen ze eerst de wijzigingen bijwerken.

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 23:54

Ja maar iemand van stal rijd ook in het L1 en misschien ga ik dus wel onder de man omdat het niet zo ver is dan wil ik toch echt de exacte tijden weten.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:56

jah anders sta je daar me je paard en vertellen ze je dat je nog uur moet wachten, heb je ook niet veel aan!
daar knapt je paard niet echt van op denk ik!

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 23:57

nee en als ik een uur ga stappen heeft me paard er op den duur ook geen zin meer in.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 00:02

Een van de redenen dat ik niet meer snel in Naaldwijk ga starten is ivm de late bekendmaking van de startlijst. Ze vergeten gewoon dat bijna alle andere locaties op zijn laatst op dinsdag maar meestal al een week voor de startdag de lijsten bekend hebben. In Naaldwijk beginnen ze een paar dagen van te voren pas de lijst samen te stellen. Ze zeggen dan dat ze eerst willen wachten wie gaat afbellen. Maar de grootste grap is dat ze de telefoon ook nooit aanneemt, dus hoe moet je dan afbellen.
Als de bodems dat beter waren had ik het misschien weer geprobeerd. Maar gelukkig zijn er genoeg andere locaties waar ik kan starten en in iedergeval een week van te voren weet waar ik aan toe ben. Dan heb ik tenminste nog de tijd een voorlezer te regelen. Zondag start ik dus op Prinsenmolen en wist maandag al mijn starttijden....

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 00:05

Eleonoor schreef:
Een van de redenen dat ik niet meer snel in Naaldwijk ga starten is ivm de late bekendmaking van de startlijst. Ze vergeten gewoon dat bijna alle andere locaties op zijn laatst op dinsdag maar meestal al een week voor de startdag de lijsten bekend hebben. In Naaldwijk beginnen ze een paar dagen van te voren pas de lijst samen te stellen. Ze zeggen dan dat ze eerst willen wachten wie gaat afbellen. Maar de grootste grap is dat ze de telefoon ook nooit aanneemt, dus hoe moet je dan afbellen.
Als de bodems dat beter waren had ik het misschien weer geprobeerd. Maar gelukkig zijn er genoeg andere locaties waar ik kan starten en in iedergeval een week van te voren weet waar ik aan toe ben. Dan heb ik tenminste nog de tijd een voorlezer te regelen. Zondag start ik dus op Prinsenmolen en wist maandag al mijn starttijden....

Ja ik rijd mee omdat het me eigen vereniging is en omdat ik mee doe aan de competitie. Maar normaal stonden die startijden(met het vorige secretariaat) al 2 weken van te voren erop.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:56

nou nu niet dus, vind ik vrij banketstaaf voor deelnemers en de jury's!
het kan natuurlijk dat het door omstandigheden later word, maar zo laat is wel een beetje vreemd!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 18:04

Ik kom net terug en baal echt een beetje over hoe het is gegaan. Niet over mijn paard hoor, die heeft zich best aardig gedragen al was hij het al een beetje zat toen ik de proef in moest.

Maar zoals al eerder door Melissamanda is vertelt is het een competitie. Van te voren was mij vertelt dat vandaag de finale dag zou zijn. Tijdens de eerste wedstrijd was ik tweemaal 1ste dus ik stond er vandaag best goed voor. Nou was ik vandaag 3de en over het algeheel sta ik nu dus (geloof ik) eerste en zou ik dus de competitie gewonnen hebben. Maar nou zijn ineens de regels veranderd ofzo en krijg ik nou straks een brief thuis dat ik 23 januari nog een keer moet rijden en dat dit dan de finale is.

Ik snap er echt helemaal niks meer van, maar het probleem is dat ik deze datum dus misschien al een clinic heb van Marlies van Baalen en daar wil ik natuurlijk ook erg graag in meerijden.

Ik word echt moe van dit soort dingen!!!!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 18:05

confetti schreef:
Dat is idd erg lastig , maar je weet wel hoelaat de rubriek begint, das wel handig. Ik zou zeggen zorg gewoon dat je er op tijd bent, 1 uur voor aanvang

Als ik 1 uur voor aanvang aanwezig ben en ik moet als eerste starten ben ik dus wel mooi te laat hoor Knipoog