Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kadans16 schreef:Wij moeten een heuse selectie procedure doorstaan.Maar liefst zes selecties waarvan de beste 5 meetellen en degenen met de minste plaatsingspunten (1e is 1p 2de is 2p) gaan door naar de regiokampioenschappen.Da's wel zo eerlijk......
(regio limburg)
). maar wij hebben maar 2 selecties
. Bij de outdoorkampioenschappen hadden we ook 2 selecties en toen moest je per se allebei rijden anders kon je je niet selecteren. Vond ik nogal stom, want als je dan 1 wedstrijd niet kunt, lukt het je gelijk niet meer. Maar bij ons is het elk seizoen weer anders
. Want vorig jaar hoefde je weer wel maar 1 selectie te rijden, terwijl er 2 waren. (moet je het wel goed doen natuurlijk). En ik wil weten hoe het nu zit, maar dat kan ik dus nergens vinden. Weet iemand hoe het in Friesland zit? saffier schreef:ik ga het proberen, kring noord holland noord....... L2 (hoop ik) bij de paarden... ik geloof 16 januari in waarland.....
............ hahahaha (weekje rust, en dan wedstrijd, misschien gaat het wel super, heb ik al eens gehad
) Scum schreef:En je moet natuurlijk prioriteiten stellen. Rij je ook indoor wanroy dit jaar Chantal?
)