Olrike N wint M2 in Sint-Oederode + foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Olrike

Olrike N wint M2 in Sint-Oederode + foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 07:19

Hoi

Gisteren een wedstrijd gehad in Sint-Oederode.
We hadden een correcte proef neergezet met alleen in het begin wat spanning maar daarna was ze er weer helemaal.
Uiteindelijk waren we 1e met 170 punten.
Helemaal niet verwacht van zo'n groote rubriek (25 deelnemers) Maar wel superdeluxe trots om mijn meisje.
Heb ook superveel gewonnnen namelijk: Oranje rozet, prijzengeld, wit dekje van eqvaral en nog een groote fruitmand.

Aangezien daar een fotograaf was kon ik het toch echt niet laten om weer een foto te kopen. Deze is het geworden!!!
Ook nog een paar bokkers gezien, dus het was er wel supergezellig.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
Afbeelding

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 07:22

Gefeliciteerd met je prijzen en je WP, goed gedaan OK dan!

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 07:34

waaauww!! *LOL* wat goed van je!!

ziet er super uit!!

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 08:34

Van Harte gefeliciteerd met je 1e prijs en alle gewonnen prijzen!!
Mooie foto ook!
(heb jij toevallig het adres van de website van die fotomakers?)

Groetjes
Inge

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 09:29

Moet jij niet eens een keer over naar het Z1... Knipoog
Gefeliciteerd!!!!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:00

Gefeliciteerd! Mooie foto, wat een leuk paard heb je.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:06

Super resultaat, en ook een heeel leuk paard heb je Lovers

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:10

Vind de foto toch wel een beetje op een ongelukkig moment genomen... Je weet, ik ben fan van Olrike, maar ik heb ze mooier gezien. Neemt niet weg dat deze overwinning met die mooie prijzen geweldig is: gefeliciteerd hoor!

-wanneer ga je over??

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:13

gefeliciteerd!!
knap gedaan van je

helaas vind ik de foto ook niet de mooiste die je hebt

ze staat helaas nog met haar ene voorbeen op de grond, net een fractie later was mooier geweest, maar dat neemt niet weg dat je n superleuk paard hebt!

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:36

Smaxie schreef:
Mooie foto ook!
(heb jij toevallig het adres van de website van die fotomakers?)

het adres van hun website is www.totaaldigitaal.nl

groetjes anja

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 12:42

Hoi Hoi

bedankt voor alle leuke reacties, dit is misschien inderdaad niet de mooiste foto maar wel 1 waar ik een hele goede herrinering aan heb.

Ik ga nog langer niet over naar het Z1, we gaan proberen om het M2 eerst heel gevaarlijk te maken voor mijn concurrenten. (nee grapje) We gaan in januari Z1 starten, duurt nog wel even maar heb er wel al zin in hoor!!!!

Owja dat was ik helemaal vergeten om erbij te zetten:
Ik was vrijdag op een oefendressuurwedstrijd geweest en toen was ik 1e met 171 punten....

Maitu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:02

ASO! Hoor Sanne!!!!!
Tssss een fruitmand, daar zal Olrikske wel blij mee zijn!

Ik ben nog wel benieuwd hoe laat het vrijdag is geworden??
(misschien toch wel handig om een keer met Pietje te doen...)

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:18

Wauw, gefeliciteerd! Super hoor Party!!

Mooie foto

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 14:59

Hej Laida,
Heb jij nog foto's besteld?
(ik stond tegelijk met jou foto's te kijken bij het busje)

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:39

Olrike schreef:
Hoi Hoi

bedankt voor alle leuke reacties, dit is misschien inderdaad niet de mooiste foto maar wel 1 waar ik een hele goede herrinering aan heb.

Ik ga nog langer niet over naar het Z1, we gaan proberen om het M2 eerst heel gevaarlijk te maken voor mijn concurrenten. (nee grapje) We gaan in januari Z1 starten, duurt nog wel even maar heb er wel al zin in hoor!!!!

Owja dat was ik helemaal vergeten om erbij te zetten:
Ik was vrijdag op een oefendressuurwedstrijd geweest en toen was ik 1e met 171 punten....

Ga nou gewoon over Sanne Haha!
Ik wil je eigenlijk niet tegenkomen in de ring Ach gut
Maar super knol heb je hoor!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 15:45

Neej ga echt nog niet over hoor, al hangt mijn stang en trens hoofdstel wel klaar in de zadelkamer voor gebruik, evenals mijn hoedje.....

Waar gaan wel elkaar dan weer tegenkomen op wedstrijd, wil je superhengst ook weer een keer zien lopen...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 16:35

En of ie mooi is, vet strekken Vork Wat had je daar eigenlijk voor?
Wel gaaf dat je van zoveel mensen wint, dat is ten minste ook een beetje uitdaging.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 16:44

Euh... niet over gaan naar de Z1 Haha!
Vanaf januari start ik ook bij de paarden! Blijf jij nog maar heel lang in de M2 Tong uitsteken

PS Ik zag je al op de startlijsten staan voor De Mortel. Alleen jij moet 's ochtends vroeg en ik 's middags.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 18:49

Emeraldo schreef:
Euh... niet over gaan naar de Z1 Haha!
Vanaf januari start ik ook bij de paarden! Blijf jij nog maar heel lang in de M2 Tong uitsteken

PS Ik zag je al op de startlijsten staan voor De Mortel. Alleen jij moet 's ochtends vroeg en ik 's middags.

Toch maar wel... Heb me zelfs al ingeschreven Bloos

Ik zag jou inderdaad ook op de lijst staan voor na de middag, aangezien wij 10 minuten van de wedstrijd Olrike gestald hebben brengen we haar naar stal en komen we daarna terug, groote kans dat ik je dus weer ga meeten.

Smaxie: Volgens mij gaat Laida via het internet 1 (of meer) foto's bestellen. Heb jij er ook nog besteld/gekocht???

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:20

Gefeliciteerd zeg!
Echt een hele mooie foto!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:03

Hey, mijn favoriete boktpaard Knipoog
Net als yokie vind ik dit niet zo'n mooie foto van Olrike, ik heb ze veel mooier gezien.

Gefeliciteerd met je prijs en wp en op naar de Indoorkampioenschappen M2!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:11

Ziet er weer super uit hoor Sanne. Bij de clinic van Tyrza in Best was ik meteen verliefd op je paardje. Echt een super leuk beestje vind ik haar, en de foto vind ik wel mooi, maar heb inderdaad mooiere foto's van haar gezien. In ieder geval alvast heel veel succes in de Mortel.

Trouwens waar heb jij ergens Olrike N gestald? Heb namelijk een hele tijd in Gemert-Laarbeek gewerkt.

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:44

Ziet er weer goed uit!Maar hoeveel wp's heb je nu eigenlijk ,want ik kan me herrineren dat je vorig jaar tegen mij reed en toen had je ook al eens prijs.dus aankomend jaar zijn we weer concurrenten Tong uitsteken ?

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 22:05

Hoi hoi

Dank U Dank U voor alle leuke reacties. Inderdaad er zijn misschien wel mooiere foto's genomen maar zo 1 had ik nog niet Haha!

Kadans: Met Olrike heb ik nu 9 winstpuntjes... Dus we zijn weer aardig op dreef, heb een hele tijd niet gestart van de zomer omdat ik het te druk had met school en dergelijke dat we een beetje een relax zomer gehad hebben, en tenslotte is ze nu ook pas 2 jaar echt gereden dus ze doet al heel veel voor haar "werkervaring". Dat is dus de reden van het nog niet zo veel winstpuntjes hebben in het M2. In Mortel waar ik je gezien had kadans was mijn eerste M2 wedstrijd... Wou gewoon een keer M2 rijden en heb daarna nog 1 buitenwedstrijd gereden en ben toen gaan relaxen met haar..... Wat haar eigelijk wel heel goed heeft gedaan. In Januari gaan we proberen Z1 te rijden dus dat duurt nog wel even, dan ben jij al lang Z2! Knipoog

Solide: Ik pb je het antwoord wel..... vind het niet zo'n prettig idee dat iedereen zomaar kan lezen waar Olrike staat. Cool

Fitzroy: Bedankt voor het alsmaar weer complimenteren van mijn meisje. Echt heel erg bedankt. Bloos

Verder natuurlijk nogmaals iedereen bedankt voor de leuke reacties..... Er staan ook foto's van mij en Olrike (Met stang en trens) Op mijn site, daar kunnen jullie ook wel kijken hoor. *LOL*

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:10

Olrike schreef:
Hoi hoi

Kadans: Met Olrike heb ik nu 9 winstpuntjes... Dus we zijn weer aardig op dreef, heb een hele tijd niet gestart van de zomer omdat ik het te druk had met school en dergelijke dat we een beetje een relax zomer gehad hebben, en tenslotte is ze nu ook pas 2 jaar echt gereden dus ze doet al heel veel voor haar "werkervaring". Dat is dus de reden van het nog niet zo veel winstpuntjes hebben in het M2. In Mortel waar ik je gezien had kadans was mijn eerste M2 wedstrijd... Wou gewoon een keer M2 rijden en heb daarna nog 1 buitenwedstrijd gereden en ben toen gaan relaxen met haar..... Wat haar eigelijk wel heel goed heeft gedaan. In Januari gaan we proberen Z1 te rijden dus dat duurt nog wel even, dan ben jij al lang Z2! Knipoog

Lachen Ik dacht al zoiets ,want ik had je profiel gecheckt en toen had ik zoiets van huh? die heeft t M2 toch al lang uitgereden?Maar heel goed van je dat je haar de tijd geeft, daar heb je straks veel meer aan hoor!
Nu alles goed voor mekaar hebben dan rijd je volgend jaar ook in het Z dikke winst
Succes verder en misschien zien we elkaar nog eens.
(en dan wel blijven zitten he Knipoog )