Die man krijgt dus 8en voor zijn houding en zit ??!!
men.... ik moet nog maar wat meer gaan zitten klotsen op mijn paard, blijkbaar wil men dat dus graag zien... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
men.... ik moet nog maar wat meer gaan zitten klotsen op mijn paard, blijkbaar wil men dat dus graag zien...
) paginas discussie over dit onderwerp, met stills en al! essie79 schreef:Alles terzijde wat je van het paard en de prestaties van de ruiter vindt, hij zit gewoon beroerd. Dat ziet iedereen, hij zit niet maar hij bonkt in het zadel. Hoe kan het dan in godsnaam dat hij een 8 voor zijn zit krijgt?
Wat krijgt de rest van de GP ruiters dan? mi minimaal een 9 of een 10.
Dit heb ik al eens vaker gezegd, maar doe het weer. Ik vind de percentages afgespiegeld naar een GP proef vaak aan de hoge kant.
Hier ook weer. Komt dat omdat een jurylid denkt: als hij zo ver is gekomen met zo'n zit zal het wel goed zijn.
Volgens mij was het Indoor Brabant waar een Engelsman of Amerikaan, ik weet het niet meer, 65% (dus 2 wp) scoorde met een proef waarbij het paard het grootste gedeelte zijn tong uit zijn mond had. Daar snapte ik toen weinig van.
Bashuk schreef:en de punten van gewone GP en OS zijn niet te vergelijken, naar mijn mening.
Bashuk schreef:ja dus? betekend het dat als iemand niet over lichamelijke soepelheid heeft of gewoonweg niet stil kan zitten het minder punten moet krijgen?
) Sjuimpje schreef:Volmondig: JA!
Zal even lekker worden, zo ken ik er nog wel een paar.
"Ja sorry hoor jury, maar mijn paard kan nou eenmaal niet meer strekken dan dit dus ook al is het normaal gesproken geen voldoende waard, voor zijn doen heeft hij gewoon een 10 verdiend."
Als je dat niet eerlijk vind moet je gewoon gaan springen.
(Kies dan wel de wedstrijden uit waar ze niet op stijl jureren)
Het ziet er niet uit!!! Maar net zoals ik kippevel krijg van Ankie wordt ik vrolijk van deze combinatie. Honderd paarden zouden bij hem acuut in de staak gaan en deze niet en met deze kan hij gewoon zich laten zien op dat niveau. Ik zelf kan er wel van genieten, de olllleeeeheees en het vrolijke gezicht.
Ik kan niet en zal nooit op dat niveau mee kunnen concureren net zoals een Ankie misschien niet op een paard stapt die nog zadelmak gemaakt moet worden