Kojack is er een behoorlijke tijd uitgeweest met een blessure rechtsvoor, en ik had tot donderdag eigenlijk alleen nog maar rechtuit gestapt, gedraafd en gegalopeerd. Ik heb hem dit hele seizoen nog niet kunnen starten.
De LA:4 is een proef die vergelijkbaar is met de nederlandse M2. Hij word vanuit de verzamelde draf/galop gereden en er zitten keertwendingen in. De contra moet je laten zien door over de B-X-E lijn af te wenden en dan van hand te veranderen.
Ko is inmiddels enorm safe in zijn oefeningen. Ik heb donderdag wat stukjes uit de proef gereden, vrijdag heb ik hem alleen 20 minuutjes losgewerkt. Een redelijke 'cold Turkey' start dus

Ik moet wel wat gaan werken aan de overgangen naar het halthouden, daar had ik dikke onvoldoendes op. Verder had ik twee 7-ens voor de keertwendingen (die ik pas in de proef voor het eerst weer gereden had

Volgende week heb ik Sven ingeschreven in Trolleholm. Misschien neem ik Ko ook wel weer mee maar ik weet nog niet in welke klasse. Eind augustus staat hij iig ingeschreven in Tågarp in MsvB, die proeven zijn vergelijkbaar met onze Z2, met appuyementen en galopwissels en de hele mikmak.
IIg heeft hij nu een mooie rooie strik en een plaatje voor op zijn boxdeur. (en ik had een envelopje