Toen ik andere deelnemers aan de Athene vroeg of hun kür ook in opdracht (betaald door) van NOC*NSF was, wist niemand ergens van.
Insider weet hier veel meer van, dus ze moet maar eens reageren.
Citaat:ERP/ LEERSUM - Op 10, 11 en 12 juni a.s. worden in de BulletSoundStudio's In Nederhorst den Bergh de laatste aanvullingen aan de Olympische muziekkür voor Anky van Grunsven toegevoegd.
Het componisten, arrangeurs en producersduo Cees Slings & Victor Kerkhof tekende ook ditmaal voor Van Grunsven's Olympische kür; de derde in rij (na Atlanta 1996-zilveren medaille- en Sydney 2000 -gouden medaille). Het is inmiddels hun zevende kür in opdracht van Van Grunsven, en omdat het een Olympische kür betreft ook in mede-opdracht van NOC*NSF.
Woont hier om de hoek
. Echter als er een atletencommissie benoemd moet worden , dan is er niemand die hun om hun mening vraagt
. Als het echt waar is wat Insider zegt, houdt dat dus in dat er vele tienduizenden Euro's betaald zijn voor de kür van Anky, terwijl de rest het allemaal zelf heeft moeten betalen. Over klasse-justitie gesproken. Maar ik wil wel nog even kwijt dat de rest zich dus als makke lammeren naar de slachtbank hebben laten leiden. En al die bokkers die hier klagen over hun dure startkaart, moeten zich ook maar eens verenigen, want nu weten ze waar dat geld naar toe gaat.
zou de KNHS van mij de ***** kunnen krijgen.