Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Met cap had ik een oplossing voor dat netje met zo'n grote strik: ik had een speld met daarop een rij pareltjes (zwart en dus nauwelijks zichtbaar) en daaraan hing dan zo'n netje van geregen kraaltjes. Ik heb ook zo'n casco met draaiknop, wat een ramp is dat!
), dus ik heb gewoon altijd een knotje, heel simpel rechtsom gedraaid met een wit dik elastiek erom(foto heb ik er niet van). Met springen laat ik het gewoon in een staart, vind ik eigenlijk ook het mooiste staan, maarja voor de dressuurpunten doe ik alles
:D
Maar als ik dressuur rij heb ik eigenlijk altijd een 8 op verzorging dus volgens mij maakt het niet uit of je nu een knot of een vlecht/staart in hebt!
GeJe schreef:Laat mijn haar altijd los, doe mijn cap of hoed af tijdens de groet en lach even vriendelijk naar de jury![]()
Vind voor dames een mooie "dressuurknot" mooi. Niet met zo'n grote vlinderstrik (beetje penny-pony-achtig). Wel een subtiel netje er om heen met inie-mini-pareltjes.
Erg lelijk vind ik ook die "beverstaarten".... het ouderwetse "landelijke ruiter" beeld dus.
marije1987 schreef:En krijgen mensen die een 'beverstaart' dragen dan ook een lager cijfer van jou voor verzorging?
Nee natuurlijk niet! Het gaat er toch niet om wat ik mooi vind?