Vrijdagochtend ga ik Romanoff nog even simpel longeren en rond de middag vertrekken we richting Wanroij... Romanoff mag daar lekker een nacht in een box op een pensionstal en wij gaan in een hotel. Het wordt nu toch wel spannend...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik was zelf wel tevreden, Dat ik laatste zou worden had ik absoluut niet verwacht... Maar wat heb ik vandaag een mooie paarden gezien! Ongelooflijk. Met veel veer, schwung en afdruk... Ruiters/amazones die hun paard erg professioneel voorstellen en hun proef netjes afwerken. Wow. Wij doen het op de wedstrijdjes best aardig, maar dit soort wedstrijden zijn voor ons een stap te hoog! We hebben twee geweldig leuke dagen gehad en over mijn proef kan ik niet anders als tevreden zijn. Het ging niet slechter als afgelopen donderdagavond, toen waren we nog 3e met 160 punten. Romanoff zou onder een andere ruiter ongetwijfeld hoger kunnen scoren, maar ik denk niet dat dat altijd de juiste weg is... Morgen mag hij lekker in de wei en maandag gaan we weer vrolijk verder met trainen!