Ik kom pas sinds kort (weer) kijken in de wedstrijdwereld en vroeg me af ble bokkers dit aanpakken.
Ik scoor best aardig en mag dan ook wel eens prijzen ophalen. Maar hoe pakken jullie dat aan als je als eerste van de ring moet rijden en meer dan 30min moet reizen? Blijven jullie wachten? Gaan jullie terug?
Ik plan mn wedstrijden zo dat ik die dag ook nog kan werken, dus heb niet de hele dag de tijd. Afgelopen weekend moest ik 10.55 de laatste proef maar de L1 en L2 waren door elkaar gepland, na mij moest om 13.30 nog 1 combinatie.. Ik stond toen eerste. Mn tweede protocol lag er nog niet (van t meisje voor mij overigens wel) en na nog een half iir wachten zijn we gegaan, dan maar geen protocol.. Maar op de prijsuitreiking gingen we dus sowieso niet wachten (stond na 14u gepland).
Hoe doen jullie dat? Rijden jullie terug? Wachten jullie zo lang met paardlief dus op trailer? Of gaan jullke naar huis en zien je punten wel online (zonder commentaar)?
Maar ligt natuurlijk ook aan de afstand, mijn max was 3 kwartier, dus dat is wel te doen om zelf nog ff terug te komen

Buiten is dit nog erger, dan rammen ze er prijsuitreikingen van meerdere ringen en rubrieken snel door