Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lalidan schreef:Maar vroeger op school kreeg je eerst weer een heleboel lesstof en training voor je weer een toets krijgt. Nu mag je bij een zes meteen de volgende toets doen. Dus de vergelijking met school en voldoende/onvoldoende gaat voor mij dus scheef in dit geval.
Ik ben er dus niet voor om gemiddeld een 6 onvoldoende te laten worden. Een zes is gewoon voldoende. Maar niet genoeg om te laten zien dat je de volgende toets al aan kan.
. Lalidan schreef:Maar vroeger op school kreeg je eerst weer een heleboel lesstof en training voor je weer een toets krijgt. Nu mag je bij een zes meteen de volgende toets doen. Dus de vergelijking met school en voldoende/onvoldoende gaat voor mij dus scheef in dit geval.
Ik ben er dus niet voor om gemiddeld een 6 onvoldoende te laten worden. Een zes is gewoon voldoende. Maar niet genoeg om te laten zien dat je de volgende toets al aan kan.
Lalidan schreef:Maar vroeger op school kreeg je eerst weer een heleboel lesstof en training voor je weer een toets krijgt. Nu mag je bij een zes meteen de volgende toets doen. Dus de vergelijking met school en voldoende/onvoldoende gaat voor mij dus scheef in dit geval.
Dat zou een dom systeem zijn zeg, als je bij het halen van een 6 niet de volgende toets mag maken die trouwens over iets heel anders gaat dan de vorige toets. Roulette_ schreef:Dan zouden we dus een proef moeten beoordelen met de gedachte of iemand een niveau hoger zou moeten/kunnen rijden of niet.
Komt op mij erg onlogisch over, het is toch zwaar frustrerend om na een prima B proef te horen 'goed gedaan, maar geen winstpunt, want je bent nog niet op L1 niveau'
Beoordeel mensen op het niveau waar ze rijden, niet het niveau waar ze ooit naar toe zullen gaan.