Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Punz schreef:Onzin. Bij het aanvragen van een startpas wordt gevraagd wat de stamboeknaam is en wat de sportnaam is.
Dat kán dezelfde naam zijn, maar het hoeft niet, en voor zover ik weet hoeft de naam ook niet met dezelfde voorletter te starten.
Weet je de naam van de official nog? Want dan is het handig om toch iemand te laten weten dat ze hem/haar van correcte informatie moeten voorzien
Dat is wel een alles veranderende opmerking ja.rien10 schreef:Tenzij je het niet officieel hebt gedaan. Wat staat er bij de knhs geregistreerd als naam? En wat staat er in zijn paspoort/stamboek papier? En hoe schrijf je in voor een wedstrijd?
Amiigo schreef:rien10 schreef:Tenzij je het niet officieel hebt gedaan. Wat staat er bij de knhs geregistreerd als naam? En wat staat er in zijn paspoort/stamboek papier? En hoe schrijf je in voor een wedstrijd?
Ik heb zelf mijn paard geregistreerd en deze naam opgegeven, start nu al ruim een jaar maar nooit wat over gehoord...
Punz schreef:Wat natuurlijk ook kan is dat de man niet zozeer je moeder op de kop gaf, maar mopperde omdat je door een veranderde voorletter niet meer kunt zien van welke jaargang een dier is.
Dus geen "op je kop krijgen", maar een mopperende fokkerij liefhebber.
Punz schreef:Dat is wel een alles veranderende opmerking ja.
Je moet nl wél starten onder de bij het KNHS opgegeven sportnaam.
Wat natuurlijk ook kan is dat de man niet zozeer je moeder op de kop gaf, maar mopperde omdat je door een veranderde voorletter niet meer kunt zien van welke jaargang een dier is.
Dus geen "op je kop krijgen", maar een mopperende fokkerij liefhebber.