Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
DNIEZE schreef:Ik mail mijn huidige rijvereniging dat ik dus mijn lidmaatschap bij hun opzeg, gelijk diezelfde dag kan ik mijn nieuwe vereniging mailen als ik het goed begrijp?
kan er dan dit jaar nog wel gestart worden??
DNIEZE schreef:Ik kan dan ook wel neerzetten dat ik per vandaag 17-11 mijn lidmaatschap bij hun wil opzeggen?
De relatie tussen mij en de persoon die achter de secetariaat zit bij mijn huidige vereniging is namelijk ook niet geheel vriendelijk verlopen sinds ik weg ben bij hun stal.... vandaar dat ik alles goed wil vermelden zonder dat ze me dalijk nog wat kunnen maken.
cobiie schreef:veerledec schreef:Wel als de nieuwe vereniging je direct aanmeldt.
Klopt, ik was al aan het wijzigen
veerledec schreef:Opzeggen per 31 december, en de nieuwe vereniging vragen jou aan te melden vanaf 1 januari. Dat is over het algemeen het makkelijkste.
Opzeggen per vandaag is niet handig, want dan moet de nieuwe vereniging direct reageren om jou weer aan te melden. Je kan wel bijvoorbeeld per 1 december doen. Die datum dan duidelijk communiceren naar beide verenigingen. Je hebt dan wel kans dat je dubbel contributie betaalt voor dit jaar, bij de oude en de nieuwe vereniging (KNHS niet).
Je moet overigens waarschijnlijk wel je startkaart even heractiveren via MijnKNHS na de overstap.
Yvank_ schreef:Je moet hem niet heractiveren maar opnieuw aanvragen! Je krijgt ook een nieuwe startpas.
Citaat:Vorig jaar zelf zo gedaan, met heractiveren wat ik eerst deed stond die weer op oude vereniging. En knhs zei toen ook níet heractiveren maar helemaal opnieuw je pas aanvragen.