Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

nu kunnen wij ondertussen alweer met bit rijden maar sommige paarden reageren hier heel slecht op ! Ik zou tekenen ! marleen_a_a schreef:Weet er toevallig ook iemand waar een topic is waar uitleg word gegeven over het bitloos starten ?
Ik wil graag bitloos gaan starten maar ik weet niet of ik dit moet aangeven oid ?
ik vroeg me al af of daar nog 'moeilijk' over gedaan word, bitloos starten. maar niet dus, fijn!
MariekeS_ schreef:Iemand zei dat op MijnKNHS je bij mijn Klasseringen het kopje 'Status' hebt, waar ook Bitloos een optie is. Zij zei dat het de bedoeling is dat bitloze starts op die manier door secretariaten ingevoerd worden, zodat de KNHS kan bijhouden hoe vaak er bitloos gestart wordt. Dit is bij mij niet gebeurd de vorige keer, is dit bij jullie wel zo?
mingming schreef:Even heel stom gevraagd hoor, maar wat nou als je het M1 gewoon bitloos komt binnen gereden. Word je dan de ring uitgestuurd?
. Vanaf het M1 moeten de teugels gewoon aan het bit verbonden zijn (behalve als je HC rijdt). Zonder enig waardeoordeel, maar dat zijn wel de regels (op dit moment) MariekeS_ schreef:Nou ons L2 debuut bitloos heeft 2 winstpunten opgeleverd en een leuk gesprek met de jury. Ze kwam na de 1e proef haar hokje uit. Hoe lang ik al bitloos rij, waarom, wat ik voor verschil merk en of het bevalt.
Ze zei dat ze het erg interessant vond om te zien en ze wenste me veel succes. Helemaal leuk!!