Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
een staart is gewoon toegestaan. rien10 schreef:Een vlecht maken. De vlecht "indraaien" (om zichzelf heendraaien) vlak tegen je hoofd aan, laag anders past je cap niet. Vastzetten met stekertjes. Nog een keer een elastiek erom en klaar. Maar waarom geen netje kopen? Die dingen kosten geloof ik 80 cent of zo.
xalm schreef:_classic schreef:Ik heb bij de H&M zo'n haardonut gekocht, die deed ik dan bij wedstrijden in mijn haar met een paar speldjes vast gezet.
Die kun je naar school/werk etc. ook prima dragen. Dus is wel makkelijk om te hebben
Die gebruik ik ook, je hebt ze ook bij de Primark en daar kosten ze max 1,50
JenniferU schreef:xGoldenHero schreef:Ik heb al eens Door een vlecht een 7 gekregen ipv een 8 op verzorging waardoor ik net geen 3de was geworden, hahaha. Een donut doe ik nu en tig elastiekjes eromheen, klaar.
Ik heb standaard een 8 voor verzorging met invlecht in me haar , zelfs de voorpluk van me paard hangt los
Ik heb een hele mooie donut van de action koste daar 80 cent en bij de ruitersportzaak kosten ze 8 euro. Terwijl deze van de action veel mooier blijft dan de dure is ook wat groter dus past mijn haar beter omheen. Ik heb er altijd 2 froezels omheen in de kleur van mijn setje (bruin of grijs). Ik heb erg dik en lang haar en doe er verder weinig aan, niet eens meer de halve fles haarlak erop spuiten zoals vroeger