De hele nacht geprobeerd om in te schrijven voor de SGW Chaam en SGW Etten-Leur. Helaas tevergeefs . En ook nu in de ochtend werkt het nog niet. Dit moet toch anders kunnen ?
Ik heb het oude formulier maar gemailed naar de organisaties en geld overgemaakt. Wist het anders ook niet meer
Urielle
Geplaatst: 01-02-15 08:30
Ligt ie plat of wat is het probleem ? Ik heb een tijdje terug wel wat dressuurwedstrijden ingeschreven, ging heel gemakkelijk toen.
Maar met de smartphone een Bixie lidmaatschap aanvragen is een ramp, dat ellendige invulschermpje glijdt steeds weg. Straks nog eens bekijken wat de tablet ermee doet.
Somebitch
Geplaatst: 01-02-15 08:32
Er stond wat over op Facebook, eens kijken of ik het nog kan vinden.
Edit: Hmm nee daar haal ik alleen ui top dat het systeem vannacht plat lag....
Laatst bijgewerkt door Somebitch op 01-02-15 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Sim
Geplaatst: 01-02-15 08:33
Probleem is dat het systeem zoveel inschrijvingen tegelijk niet aankan. Heel SGW rijdend Nederland zit nl klaar op het tijdstip van opening inschrijving om in te schrijven want anders zit het vol en kun je niet starten.
Tuurlijk iedereen wil rijden en men probeert het massaal. Maar dat had de ict afdeling toch zich ook kunnen bedenken. En nu om half 9 werkt het nog niet. Geloof toch niet dat heel SGW rijdend Nederland het nog altijd aan het proberen is. Misschien is het systeem er toch nog niet klaar voor? Ben wel benieuwd hoe de felbegeerde startplaatsen nu verdeeld gaan worden.
Daar ben ik ook benieuwd naar esje. De enige nette manier lijkt mij om de inschrijving opnieuw te openen (op een normaal tijdstip) volgens de oude manier.
Hier lukt het ook niet, terwijl ik voor andere wedstrijd zow Etten-leur voor 6 april als gewoon wedstrijden allemaal via het systeem kon inschrijven. Dus wat het probleem is? Ik heb ze gemaild met mijn inschrijving. Zou het zwaar ongepast vinden als ze niet opnieuw de inschrijving openen en iedereen opnieuw kan inschrijven (eerst komt/eerst maalt) want heb ook de hele nacht geprobeerd
oji
Geplaatst: 01-02-15 09:14
Als ik de deelnemerslijst bekijk is het 2 mensen gelukt in Etten-Leur. Hier ook de hele nacht bezig geweest, door frustratie niet kunnen slapen en om half 6 maar een ouderwets inschrijfformulier naar de vereniging gestuurd. In Etten-Leur ligt de verenigingsite trouwens ook de hele nacht al plat En wat ik ook heel slecht vind, als ze dan om 24.00 zouden moeten openen, doe dat dan ook. Nu duurde het nog tot minstens half 1 voordat überhaupt het inschrijven beschikbaar kwam in Etten-Leur. Dit is toch zo eenvoudig te automatiseren.
Laatst bijgewerkt door oji op 01-02-15 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Sabertje
Geplaatst: 01-02-15 09:20
Ik ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen. Nog zo'n nacht ga ik niet trekken hoor. Tot 2.00 uur geprobeerd, om 5.00 uur weer, om 7.00 uur weer en vanaf 8.00 uur weer non stop geprobeerd zonder succes. Ik baal enorm. Ik had de knhs bij de opening van Etten Leur al een mail gestuurd, daar ben ik ook een uur mee bezig geweest, toen maar gestopt en om 5.30 uur lukte het toen wel. Op die mail overigens geen goed antwoord gehad, alleen dat ze zagen dat het toch gelukt was met inschrijven. Ik had daarin ook duidelijk aangegeven wel problemen te verwachten met de opening van Chaam.
Ik kon Etten-Leur direct inschrijven om 00.00 uur, maar volgens de lijst sta ik wel op de wachtlijst. Heel apart. Chaam is me de hele nacht niet gelukt.... Ik baal echt enorm hiervan!
@Zephyr, zo te zien aan jouw onderschrift start jij L SGW. De klasse L in Etten-Leur was al op 26 januari open voor inschrijving en zat diezelfde nacht ook al vol. Vannacht is de inschrijving voor de B in Etten-Leur gestart en die ligt er dus uit :-(
Allemaal maar een mail sturen aan de KNHS om ons ongenoegen te uiten Dan hebben ze morgenochtend hun mailbox vol zitten
Sabertje
Geplaatst: 01-02-15 10:06
Etten Leur L en M is inderdaad vorige week al geopend. Toen ook een uur geprobeerd en maar naar bed gegaan, om half 6 's morgens deed ie het toen.
@Esje, mail is vannacht om 2 uur al deur uitgegaan naar de KNHS. En die was niet zo vriendelijk. Lielle heeft ook op facebook haar ongenoegen geuit, daar heb ik me ook al bij aangesloten, anderen wellicht ook al.
Ik ben vannacht uiteindelijk over gegaan op mijn telefoon. Deze heb ik nu de hele nacht laten proberen en dat zonder succes. verdorie wat baal ik ontzettend hiervan.
Ik heb de knhs ook maar een bericht gestuurd dat dit erg waardeloos is.
de info die de knhs hieruit kan halen is dat er geen cyberaanval nodig is om het systeem te laten crashen. 100 sgwers die tegelijkertijd willen inschrijven is ruim voldoende
De KNHS heefr vorig jaar natuurlijk ook al dikke issues gehad met het verwerken van de inschrijvingen voor de zomerinstructieweken. Daar liep men tegen dezelfde dingen aan, jammer dat ze daar niet wat aan hebben gedaan (anders dan dit jaar de inschrijfmomenten spreiden).
Is door de organisatie van de SGW vannacht als opgeefdatum bepaald, of door de KNHS? Want 'geen ondersteuning aanwezig' is balen, maar had de KNHS dat ook kunnen weten? Anders was van zindag op maandag beter geweesr? Nou ja... beter.... meer aansluitend op een werkweek. Ik hoop dat jullie toch allemaal ingeschreven kunnen worden
Seventeen
Geplaatst: 01-02-15 10:38
Wat gaan jullie doen? EL doe ik ws toch wel mee omdat ik mee rijd met het BK maar Chaam natuurlijk niet. Sturen jullie een mailtje?
Ik heb gemaild maar geen idee of dat geaccepteerd gaat worden
de openingsdatum van de inschrijving wordt door de vereniging bepaald op basis van maximaal 10 weken vantevoren inschrijven. Wanneer je een wedstrijddatum min 10 weken doet, kom je bijna altijd in het weekend uit